CsajokKiemeltMotoros divat

Saját felszerelés teszt: Demon Flex Force Pro női védőfelső és Flex Force X D3O V2 bukónadrág

Demon Flex Force 43Második próba

Másodjára már felvettem egy vékony nyári mesh aláöltöző szettet – örültem, hogy várakozásomnak megfelelően aláfér – , így klasszisokkal könnyebb volt felvenni, nem ragadt rám, könnyebben belecsusszantam.

A széleken szilikon csíkok vannak, hogy minden ott maradjon, ahol lennie kell. A protektorokat szépen oda kell igazgatni a helyükre, utána a rugalmas rész már nem gond. Egyébként a protektorok is puhák, rugalmasak, össze lehet csavarni, és szinte mindegyik kivehető. Csak épp a zsebek vannak olyan hihetetlenül passzentosra varrva, hogy egy tized millimétert se mozdulnak el.

Szóval, ha egyszer feljött a cucc, olyan, mint egy második bőr. Nagyon szoros, pár perc után már szinte nem is éreztem, hogy rajtam van. Mégis mindent egybevéve úgy gondolom, ha csak egy kicsit is hájas lennék, képtelenség lenne felvenni. Teljesen normális konfekció méretre van szabva, nincs olyan, hogy na jó, akkor veszek két számmal nagyobbat, mert combos vagyok meg nagy a seggem.

Akkor épp a funkció kuka. Nem ott lesznek a protektorok, ahol kéne, és a ráncot vető, összegyűrődő anyagfelesleg szerintem irtó kényelmetlen és zavaró lenne. Ez a darab XS-es, én 158 cm és 54 kg vagyok, és izmos. De őszintén szólva elgondolkodtam, hogy visszaküldöm, és kérek M-est. Viszont második próba után rájöttem, hogy pont így kell állnia, passzolnia, ahogy rajtam van.

Demon Flex Force 48

Valamint megállapítottam, hogy a tépőzáras pántokat le fogom vágni. A karomon egyrészt semmi funkciója, rám feszül így is. Ha húznék rajta, akkor meg a többlet zavarna. Másrészt meg térdhajlatban is kellemetlen lenne a motoron ülve. Snowboardon elhiszem, hogy jól jön, mert ott többet mozog az ember, ráadásul főleg állva.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Egyébként a nadrág olyan, mint egy legging, se cipzár, se gomb / tépőzár / zsinór / patent, csak a gumi a derekában. A felső pedig elől végig cippes, mint egy normál melegítő felső. Semmi egyéb pánt, patent, gomb, stb. Mondjuk az én igényeimnek még jól jönne körben egy cipzár, amivel össze lehetne kapcsolni a felsőt a nadrággal. Egyébként van egy másik modell, ahol ezt már megoldották, de annak még a csillagok között van az ára, ez az X Connect.

Használatban, motoron

Nos, azt kell mondjam, beváltotta a hozzá fűzött reményeket! Október elején elkezdtek mínuszok röpködni hajnalonta, ezért azóta folyamatosan használom. Leginkább arra voltam nagyon kíváncsi, hogy milyen érzés lesz majd a farokcsontvédőn üldögélni? Hm, elég vicces. Konkrétan érzem, hogy a hátsóm gyakorlatilag nem érintkezik az üléssel, de nem kényelmetlen.

Demon Flex Force 50

A rengeteg protektor nem korlátoz a mozgásban, de a térdhajlatban még nem bontottam le a tépőzáras pántot – ez ülve pont annyira zavaró, amennyire sejtettem előre. Itt jegyezném meg, hogy a pántot úgy applikálták fel, hogy átvarrtak a térdprotektoron is, ami pedig egy nyitott zsebben helyezkedik el. Ennélfogva tök fölöslegesen, mert így nem kivehető. Ez így nem egy átgondolt konstrukció, ezért is bontom le, nem csak úgy levágom a pántot.

A fűtő funkció valóban áldásos lett, mostanra már egy vastag, téli aláöltözővel viselem, de még így is izzadok benne. Sajnos nehéz fölé öltözni, mert azért a thermo aláöltözővel kombinálva is kevés lenne a bélelt esőszett alá a mínuszokban.

Több mérettel nagyobb, bő holmik kellenek a fölé öltözéshez, hogy a sok protektornak legyen helye. Így most már tudom, hogy az M-es méret ebből a szempontból mégis megfelelőbb lett volna. Aláöltözni könnyebb, mint fölé.

Tagama

2005-ben szereztem A korlátlan jogosítványt, azóta 4 motor, és 250+ezer km van mögöttem. Könnyed, gurulgatós kezdetek után most már évente minimum 30.000 km-t közlekedem motorral, esőben-sárban, napfényben-nyárban, hóban-fagyban. Rengeteg tapasztalatom van, amit szívesen osztok meg bárkivel, aki elfogadja az ebből fakadó jótanácsokat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük