Hírek

Rossi egyedi sisakja és a Yamaha 2015-ös újdonságai

agv-pista-valentino-rossi-impact-aragon-4Az aragoni versenyen Rossi már le is zúzta azt a sisakot, amit a san marinoi GP alkalmával a misanoi versenypályától kapott.

Sokunk kedvenc motorversenyzője, Valentino Rossi háza táján mindig történik valami, ami miatt a versenypályák mellett a címlapokon is sokat szerepel. A san marinoi GP alkalmával a versenyt egy kimondottan az ő számára készített sisakban teljesítette, melyet hazai sikereinek színhelye, a misanoi versenypálya készíttetett, és adott neki.

A Rossi szülőhelyétől, Tavullia-tól néhány kilométerre található misanoi versenypálya igazán különleges a híres versenyző számára. Amellett, hogy itt fogadja őt a rajongók legnagyobb szeretete, és itt veszi körül a legnagyobb meghittség egy-egy verseny alkalmával, ezen a pályán kezdett el versenyezni is karrierje kezdetén.

A különleges karbon sisak egy AGV PistaGP modell, mely jobb és bal oldalán a „Misano veled van” felirat látható. A tarkórész tetején az AGV márkajelzés és a sárga „46″-os felirat található, mely utóbbi Valentino jellegzetes védjegyévé vált pályafutása során.

Valentino Rossi erősen kötődik szülőföldjéhez és a gyökereihez, így elhatározta, hogy a dizájnelemek sorában saját életének, környezetének tipikus jellemzőit és abban szerepet játszó személyeket is feltünteti. Ennek nyomán a sisakot egy világoskék háttérszín jellemzi, melyben világos és fényvisszaverő színek tűnnek fel, és néhány egyedi jelzést formájában idéznek fel személyeket, kedvenceket.

Így megtalálhatók a sisakon a Movistar Yamaha MotoGP csapat logója, akik Rossi legnagyobb segítői a versenyek során; szeretett kutyái, Cesare és Cecilia, és Rossano nevű macskája lábnyomai; életének két szeretett nőjének, édesanyjának, Stefaniának, és barátnőjének, Lindának csók lenyomatai; és végül, de nem utolsó sorban egyik legjobb barátjának, a dizájner Aldo Drudninak az ujjlenyomata, aki a tehetséges versenyzőt sikerei elérése során mindvégig támogatta kreativitásával.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Mint minden sisak, ez az egyedi AGV PistaGP is ki van téve baleseteknek, miközben a versenyzők rendeltetésszerűen használatba veszik. A fent említett sisak, melyet Rossi a szeptember 28-i, aragoni versenyen elszenvedett bukása során használt, visszakerült a gyárba, hogy ott teljesen darabjaira szedjék és egy mindenre kiterjedő technikai vizsgálat alá vehesse a kutató és fejlesztő csapat.

A teszt eredménye szerint a baleset alatt a sisak nem szenvedett kritikus sérülést és elváltozást, tökéletesen elnyelte az ütközés erejét, így megvédve Rossi-t a komolyabb sérüléstől, és egy mindenre kiterjedő, orvosi megfigyelés után újult erővel vehetett részt a következő versenyen, a Motegi GP-n, ahol dobogós helyezést ért el.

A hivatalosan közzétett sajtóanyagot és a közeli fotókat áttekintve nyomon követheti bárki, milyen sérüléseket okozott a baleset a sisakon.

Mostanság egyéb esemény kapcsán is hallhattunk Rossiról. A versenyző híresség személyesen volt jelen azon az EICMA keretein belül megtartott sajtóbemutatón hétfő este, ahol a Yamaha 2015 újdonságait mutatta be. A japán gyártó képviseletében a Yamaha igazgatója, Mr. Hiroyuki Yanagi és a gyári csapat másik pilótája, Jorge Lorenzo is jelen volt az ünnepélyes mozzanatnál, amikor többek között az új superbike-ról is lehullt a lepel.

A 2015-ös évre persze több meglepetést is tartogat a hangvillás logó tulajdonosa. Bemutatásra került az új WR250F, mely első bevetése a 2015-ös Dakaron lesz. Emellett a nagyközönség láthatta az új T-Max-ot, az MT-09 Tracer-t, a YZF-R3-at és a sokak által már nagyon várt YZF-R1 és YZF-R1M modelleket is.agv-pista-valentino-rossi-impact-aragon-1agv-pista-valentino-rossi-impact-aragon-2rossi helmet

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük