KultúraMotorokMotoros képMotorozás

Pasi, akire gerjedünk – Peleskey Bence modell imád motorozni

peleskey bence modellA tetoválásaid miért készültek?

– Semmiféleképpen sem a modellkedéssel jöttek, illetve inkább fordítva. Talán a szakáll, haj, tetoválás kombináció miatt indulhatott el ez az egész. Az első tetoválásom még bőven a kilencvenes években készült, és szülői aláírást is kellett hozzá hamisítani.

Említetted nekem korábban, hogy quaddal versenyeztél is…

– 2005-ben került a családba Evelin (egy Honda TRX 450R személyében), aki egy stock jószág volt, majd ugye az ember nem bírja ki és rápakol mindent, amit csak lehet. Leültetve, kiszélesítve, nagyobb henger, sportlégszűrő, fúvóka szett és még sorolhatnám. Gondoltam, hogy akkor talán ki is próbálhatnám magam versenykörülmények között. Ami nem is sikerült olyan rosszul, volt néhány dobogós helyezésem, de sajnos egyetemistaként nem nagyon tudtam finanszírozni a versenyhétvégéket, úgyhogy akkor muszáj volt búcsút intenem annak a világnak. Viszont mostanában egyre inkább foglalkoztat a dolog, hogy egyszer vissza kellene térni. A jogsit egyébként 2006-ban szereztem meg. Sajnos nem vezetek folyamatosan azóta, de ami késik ugye, az nem múlik.

Azóta milyen motoros élményeid voltak?

– Érdekes, mert pont egy motoros kép volt az, ami igazán elindította a karrierem. Igaz, egy Harley-n ültem, ami addig elég messze állt tőlem, de a fotózáson vezettem is, ami óriási élmény volt, és a végére egészen megkedveltem! Azóta számtalanszor fotóztak már motorokkal, de az elsőt – azt mondják – az ember soha sem felejti el.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

peleskey bence modell2

Nem szeretnél mostanában motorozni, motort venni?

– De nagyon! Az elmúlt 2 évben folyamatosan keresgéltem, csak dönteni nem tudok. Valójában mindenből kellene egy: egy supermoto, egy gixxer is állhatna a garázsban, meg ugye hétvégéken azért rónám a köröket valamelyik pályán egy quaddal is… szóval egyelőre nem tudok dönteni.

Mit nyújt számodra a motorozás élménye?

– Fura mód, nem forgalomban szerettem a legjobban motorozni, mert ott mindig van külső tényező, és egy régi nagy motorost idézve „100 felett már csak fizika van“, tehát ha hibázunk közúton, akkor lehet az életünkkel fizetünk érte. Nálam viszont két állása van csak a gáznak (és ezzel szerintem nem csak én vagyok így): vagy teljesen 0-án, vagy üveghang. Így jobban szeretek pályán, kontrollált körülmények között motorozni, de akkor ami a csövön kifér!

Milyen érzés, mondhatni szexszimbólumnak lenni? Hiszen biztosan sok csaj hálószobájában van kitéve poszterként némely fotód…

– A kérdést köszönöm szépen! Megtisztelő ez a „cím“ és bevallom őszintén nagyon jól esik, de soha nem tartottam magam szexszimbólumnak. Ha látnátok reggel kócosan… biztos kimaradt volna ez a kérdés!

Megszólítanak az utcán? Hogyan kezeled azt, hogy megismernek az emberek?

– Egyre többen mostanában, ami azt illeti. Az elején rendesen zavarba jöttem, de hál’ istennek mindig pozitívan közeledtek felém. Ilyenkor döbben rá az ember, hogy az internet világán túl is van élet, ugyanakkor mégis mekkora ereje van a világhálónak.

Milyen terveid vannak a jövőre nézve?

– Mindig rengeteg tervem van, de most még az átlagosnál is több. Úgy érzem, hogy a sok-sok évi munka és befektetett energia most kezd el megtérülni, és ez valahol szenzációs érzés. Kissé babonás vagyok, illetve a sors mindig meg tudja tréfálni az embert, úgyhogy semmi konkrétumot nem szeretnék mondani, viszont ha minden jól megy, akkor a fényképek után jön majd a mozgókép.

 

Fotók:
Íjas: Pintér György
Tütü : Laki-Lukács Boldizsár
Motoros: Zsolyomi Norbert
Tél: Dévai Zoltán
Erdő: Bársony Bence
Andrássy út: Korcsog Zoltán

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

Rácz Edina

A tanítóképző főiskola elvégzése és a Nők Lapjánál töltött gyakornoki év után 2010-2019 között volt a Csajokamotoron.hu újságírója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük