fbpx

Nincs út? A 2023-AS KTM 1290 SUPER ADVENTURE R-rel ez sem probléma

KTM 1290 SUPER ADVENTURE R 2023A legújabb KTM 1290 SUPER ADVENTURE R második generációja a hardcore offroad kalandorok számára készült. Azoknak, akik prémium felszerelést igényelnek, hogy bármilyen terepet meghódítsanak.

A KTM 2021-ben a megfiatalított KTM 1290 SUPER ADVENTURE-okkal újrafogalmazta az utazó/kalandmotoros szegmens felső kategóriáját. A teljesítmény, a könnyű súly, a terepjáró agilitás és a DAKAR, a rally és az enduro évek kiválóságából eredő kezelhetőség, a legmodernebb elektronika és WP felfüggesztés, a verhetetlen utazási jellemzők és a stílus nyerő kombinációja azt jelentette, hogy a KTM volt az egyetlen választás azon motorosok számára, akik olyan motorra vágytak, amely bármit megtehet és bárhová elmehet.

A friss, sportos 2023-as fehér szín és a jellegzetes narancssárga váz egy bólintás a versenyzői vonalra.

A KTM 1290 SUPER ADVENTURE R éles offroad-pozíciót biztosított a vállalat minden tapasztalatát, árnyalatát és magabiztosságát felhasználva az ágazatban, a kutatás-fejlesztésben és a versenyzésben. A modell, amely ugyanolyan könnyedén hódít meg egy hegyi ösvényt, mint egy hágót, számíthat a legendás LC8-as motorra, amely a legutóbbi iterációhoz 1,6 kg-mal karcsúsodott, és 160 lóerőt pumpál ki magából.

KTM 1290 SUPER ADVENTURE R 2023

A 23 literes, háromrészes tankból táplálkozó motor, amely a hőmérsékletet kifelé és a motorostól távolabb elvezető, továbbfejlesztett fűtőrendszerrel rendelkezik, 138 Nm nyomatékot képes a lehető legfinomabban vagy a lehető legnagyobb erővel leadni, és 15 000 km-es szervizintervallummal van biztosítva.

A KTM 1290 SUPER ADVENTURE R-t a többféle felületen való használatra a fejlett BOSCH 6D dőlésszög-érzékelő tette alkalmassá, amely a motorkerékpár viselkedésének nagy részét és számtalan beállítását a Motorcycle Traction Control, a Motorcycle Stability Control, a különböző RIDE MOD-ok, az ABS és a többiek révén informálja.

Kipróbáltam a KTM Adventure túraendurokat a MAKOT-on

A 48 mm-es WP XPLOR felfüggesztés osztott patronvillával és a 220 mm-es rugóúttal rendelkező, módosítható hátsó rugóstaggal rendelkezik. Az XPLOR anyagokat és az alapbeállításokat a KTM 1290 SUPER ADVENTURE R jellemzőihez teszteltük és finomítottuk. A felfüggesztés a maximális visszajelzéseket az ALPINA alumínium küllős kerekeken keresztül vezeti; továbbfejlesztett, tubeless gumikhoz megfelelő tömítési rendszerrel. A 2023-as KTM 1290 SUPER ADVENTURE R alapfelszereltségként Bridgestone AX41-es abroncsokat visel.

A KTM 1290 SUPER ADVENTURE R mindent tartalmaz, amire az embereknek szükségük lehet ahhoz, hogy bebarangolják a világot, és a vadonban védve és alkalmasnak érezzék magukat. Az olyan elemektől kezdve, mint az állítható képernyők és kormánypozíciók, a csiszolt és könnyített karosszéria az ergonómia érdekében, amely a lehető legjobb irányíthatóságot biztosítja, ugyanakkor maximális kényelmet is nyújt, az optimalizált kapcsolók és az egyszerű infografikus beállítási menük a széles, színes 7″ TFT kijelzőn keresztül, a RACE ON kulcsnélküli funkció, a Tire Pressure Management és az opcionális Quickshifter+.

KTM 1290 SUPER ADVENTURE R 2023

A 2023-as évre a KTM megnövelte a KTM 1290 SUPER ADVENTURE R navigációs lehetőségeit. A továbbfejlesztett Turn-by-Turn+ útmutatás, valamint az úticélok és kitérők beállításának lehetősége mostantól a kormány kapcsolótárcsáján és a TFT-n keresztül is lehetséges. Nem kell a motort megtámasztani és a KTMConnect APP-t aktiváló telefonért halászni; minden – beleértve a telefonhívások fogadását és a tíz “kedvenc” naplózását – egy ujjmozdulattal elvégezhető.

A KTM PowerParts kollekció tele van felszereléssel és védelemmel, hogy bárki még jobban “összehangolhassa” magát a 2023-as KTM 1290 SUPER ADVENTURE R-rel. Ha a motorosok úgy érzik, hogy az adott túrához hiányzik valamilyen alkatrész – például csomagok, bukókeretek vagy esztétikusabb elemek -, akkor a lehetőségek bőségesek.

 

*** Translated with www.DeepL.com/Translator (free version) ***

 

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés

guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x