fbpx

Női robogósok – India új biznisze

India nagyon hosszú utat tett meg attól a korszaktól, mikor a asszonyok és lányok nem hagyhatták el a biztonságot nyújtó otthont, egészen mostanáig, amikor szinte már egyenrangúak, és felveszik a versenyt a legsikeresebb férfiakkal.

Az indiai nők nem elégednek meg ezen túl a biciklivel, hogy munkába, vagy iskolába menjenek. Elindultak a “fiúsodás” útján. Egyre nagyobb késztetést éreznek arra, hogy megtapasztalják milyen, amikor a szél borzolja a hajukat, és hogy milyen az utak királynőjének lenni, ahogyan a város utcáit szelik, hogy elérjék uticéljukat.

Az új robogók kifejezetten a női nem számára lettek tervezve, ezzel lehetővé téve számukra, hogy felvegyék a versenyt a fiúkkal a gyorsaságban és az ügyességben is egyaránt. Ahogy egy iskolás lány örülni tud egy ilyen vadi új robogónak, úgy örülnek a háziasszonyok és nagymamák is nekik, hisz vásárláshoz is alkalmas, vagy akár elugrani egy kávéra a barátokkal.

Az elismerés a Mudra Groupot illeti, akik elnyerték a “Marketing Awards Asia” díjat, a “Women on Wheels”-(nők keréken)- nevű programjukkal, mellyel igazi “két-kerekeseket” faragnak a nőkből. Ebben segítségükre van a TVS Company “Scooty” Brand is. A kampány részeként a TVS vezetési központokat hozott létre, melyeket “TVS Scooty Institute”-nek neveztek el. Ezekben a központokban a 16 év feletti nőknek hetente tartanak képzést.

A TVS Motor Company a harmadik legnagyobb kétkerekű gyártó Indiában és első a világ top tízes listáján, akiknek az évi forgalma meghaladta az 1 milló USA dollárt a 2008-as és 2009-es évben.

Az eladott robogók több mint 70%-át nők vásárolják. A stratégiájuk nagyon egyszerű, “train and sell”, ami annyit tesz, hogy “oktass és adj el”. Ez azért egy okos lépés a cég részéről, mert nyilvánvaló, hogy ahol a nők tanulnak motorozni, attól a cégtől fogják vásárolni később a járművüket is. A Scooty modellek divatosak, könnyen használhatóak, és nem kevesebb mint 99 színben kaphatóak. Ugye említeni sem kell, hogy a rózsaszín a legnépszerűbb a színválasztékból.

Ajánlom másoknak is
NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x