fbpx

Nem vagyok háttámla

backrestA Harley-Davidson cég július elején bemutatta legújabb „nem vagyok háttámla” elnevezésű kampányát.

A Harley-Davidson cég július elején, a 2006-os AMA/FIM „A nők és a motorkerékpár” elnevezésű konferenciáján a Georgia állam béli Athens-ben bemutatta legújabb „nem vagyok háttámla” elnevezésű kampányát. Ennek keretében minden kerekedőjükhöz eljuttatják az ezzel kapcsolatos posztereket és katalógusokat, hogy segítsék őket a női motorosok felé való nyitásban.

A kampány ötlete onnan jött, hogy a cég marketingesei így próbálják a hölgyeket rávenni arra, hogy a motorkerékpár hátsó üléséről előre üljenek. A kampány egyelőre csak az egyesült Államokban zajlik.

 

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x