fbpx

Megérkezett az új Yamaha YZF-R6

yamaha yzf 600 ra 2017 6Finomított, újratervezett, figyelemre méltó: az utóbbi 7 évben 3 Supersport világbajnoki címmel az YZF-R6 méltán az egyik legnépszerűbb és legextrémebb szupersport motor, amit a Yamaha valaha is épített.

Több mint 160 000 Európában értékesített darabszámmal ez az ikonikus 600 köbcentiméteres modell az első számú választás azoknak, akik izgalomra vágynak, és akik gyorsan akarnak előretörni a szupersport rangsorban.

A vállalat szupersport szegmens iránti teljes elkötelezettsége mindig is fontos volt, hiszen továbbra is ezek a modellek a Yamaha sportos, versenyre termett génjeinek alapelemei. Éppen ezért a vezető japán gyártó 2017-ben egy radikális megjelenésű, új YZF-R6-ot mutat be, felhasználva a legutóbbi YZF-R1-nél használt váztechnológia elemeit és a csúcstechnológiájú elektronikát.

Újonnan kifejlesztett, kis légellenállású forma és agresszív megjelenés, amely a Yamaha R-sorozatának összes jellegzetességét magán viseli – ez az új YZF-R6.

A verseny a mi világunk. Üdvözöljük az R-VILÁGBAN.

Minden YZF-R sorozatú modell teljes értékű belépő a mi R-világunkba, egy esély, hogy lényeges részévé válj a szupersport kategória egyik legelőkelőbb klubjának.

A mi R-világunkban a verseny és a győzelem olyan életforma, ami mélyen beleivódott génjeinkbe. A mi R-világunkban minden egyes YZF szupersport modell vérvonala egyenesen visszavezethető a MotoGP-győztes YZR-M1 versenymotorunkra. A mi R-világunkban hiszünk abban, hogy mindenki számára meg kell adni a lehetőséget, hogy megtapasztalja a szupersport teljesítmény valódi jelentését.

Nincs még egy gyártó, amely képes lenne csúcstechnológiás szupersport modellek ilyen széles skáláját kínálni a 125 köbcentiméterestől egészen az 1 000 köbcentiméteres motorkerékpárokig. Az YZF-R1M típustól kezdve, az YZF-R1, YZF-R6, YZF-R3 és YZF-R125 típusig minden egyes R-sorozatú modell tervezése és gyártása a legkifinomultabb versenymotor technológián alapul.

Az R-VILÁG minden motoros számára nyitva áll, aki értékeli a Yamaha versenygyőztes örökségét és elismert műszaki tapasztalatát. Az R-VILÁG esélyt teremt az YZF-R tulajdonosok számára, hogy kibontakoztassák motoros képességeiket az utcán és a versenypályán.

Ez a mi világunk. Eljött az R-VILÁG ideje.

A 2017-es YZF-R6 ikonikus, M1 által inspirált kialakítás újgenerációs vezérléssel. Az YZF-R6 mindig élen járt az extrém szupersport modellek tervezésében. A bemutatkozása óta eltelt több mint egy évtizedben a jelenlegi modell még mindig kategóriájának legdinamikusabban kinéző motorja. Ez az egyik ok, amiért rendkívül lojális és elszánt híveket szerzett eddig is.

2017-re a Yamaha tejesen átdolgozta ikonikus középsúlyú szupersport motorját, és az YZF-R6 esetében is alkalmazta a radikálisan új külsőt, melyet egyértelműen az YZF-R1 legújabb generációja inspirált. Az M1-re jellemző központi légbeömlőnek és süllyesztett LED ikerfényszórónak köszönhetően a motorkerékpár agresszív elölnézetéből és feltűnő megjelenéséből azonnal látszik, hogy az R-széria tagja.

A tekintélyt parancsoló megjelenés hangsúlyozására az új YZF-R6 keskeny és íves helyzetjelző lámpákat kapott, melyek szinte életre keltik, és állatias személyiséggel ruházzák fel a dinamikus megjelenést. A helyzetjelző fények stílusa és elhelyezése olyan izgalmas megjelenést nyújt, amely egyértelműen az R-családra jellemző, ugyanakkor mégis egyértelműen azonosítható, hogy YZF-R6-ról van szó.

Az újgenerációs R-sorozat génjei egyértelműen megmutatkoznak a stílusos formában, amelynek szélein a légcsatornák és az azokat követő vízszintes vonalak olyan átlapolt formát kölcsönöznek, ami hangsúlyozza a motorkerékpár aerodinamikai kiválóságát. Az új, YZF-R1 stílusú farokidom

tovább erősíti a versenymotor formát, és bár az erőteljes szupersport kinézetet egyértelműen az ikonikus YZF-R1 inspirálta, az YZF-R6 saját, egyedi karakterrel és profillal rendelkezik.

 

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x