fbpx

Másodszorra tette tönkre a kinyíló légzsák Sebestyén Peti versenyét!

Sebestyébn Peti Magny Cours
2021 FIM Superbike World Championship, Round 07, WorldSSP, Magny-Cours, France, September 02-05, 2021

Jól kezdődött a szombati nap Magny-Coursban Sebestyén Peti számára. Az időmérőn megtett köridő ugyan csak a 16. helyre volt elég, de jó ritmusban sikerült gyorsulnia Petinek és nagyszerűen érezte magát a motoron.

A verseny is biztatóan kezdődött. A start után már a csapattársa nyomában haladt a 12. helyen, ám kinyílt a légzsákja és emiatt kiállni kényszerült.

A Helit Airbag Solution terméke már a navarrai versenyen is magától felrobbant. A francia gyártó megígérte, hogy a mostani helyszínen megoldják a problémát, de sajnos ez nem történt meg. A motorbeállítások és a tempó azonban biztató, így Peti és csapata bizakodva tekintette a másnapi versenyre.

„Nagy tervekkel tekintettem a mai nap elé, mert végre jól éreztem magam a motoron és megvolt a tempó is. Az időmérő második felmenetelén nem jött ki a lépés, így hátra csúsztam a rajtrácson, de tudtam, hogy a verseny jó lesz. A rajtom jól sikerült, már a 12. helyen haladtam és folyamatos csatában voltam a bollyal. Tudtam, hogy fel tudok jönni a TOP10-en belülre, ám ekkor ismét kinyílt a légzsák és bár megpróbáltam tovább menni ki kellett állnom. Emiatt most nagyon mérges vagyok, mert fontos adatoktól és a csapatverseny számára fontos pontoktól estünk el a Helit szakszerűtlen hozzáállása miatt.” – mondta el a HUMDA pilótája.

Sebestyébn Peti Magny Cours
2021 FIM Superbike World Championship, Round 07, WorldSSP, Magny-Cours, France, September 02-05, 2021, Yamaha

A szombati szerencsétlen verseny után, vasárnap újabb versenyen bizonyíthatott Sebestyén Peti és csapata az Evan Bros. Racing Team. A gárda bizakodva tekintett a második lehetőség elé, mert a hétvége folyamán végre sikerült olyan beállításokat találni, ami passzolt Peti stílusához és biztató volt a versenytempó is.

A 15. helyről rajtolva Peti mindkét rajt során gyorsan felzárkózott a 12. pozícióba, ahonnan aztán folyamatosan tudott még előrébb lépni. Nem kedvezett a rövidített verseny, azonban a 9. és 8. helytől csupán néhány tizeddel elmaradva összességében pozitívan zárult a hétvége.

„A mai napon visszamentünk a Superpole-on használt beállításokhoz, ami jó döntésnek bizonyult. Végre jól éreztem magam a motoron és tudtam folyamatosan pozíciókat javítani, amikor pedig egyedül mentem, jó volt a ritmusom. Azon még dolgoznunk kell a csapattal, hogy a verseny elején az új gumikat jobban ki tudjam használni, de az mindenképpen biztató, hogy a verseny végén már az élmezőnyhöz hasonló köridőket tudtam motorozni. Összességében elégedett vagyok, mert ez végre egy előremutató hétvége volt. Sajnálom, hogy rövidítették a versenyt és nem volt már több kör harcolni az előkelőbb helyekért.”- nyilatkozta a HUMDA pilótája.

Sebestyébn Peti Magny Cours
2021 FIM Superbike World Championship, Round 07, WorldSSP, Magny-Cours, France, September 02-05, 2021, Yamaha

Fabio Evanglista csapatfőnök elmondta:

„A mai piros zászlós dupla rajt gumi management szempontjából nem volt optimális, de Péter remekül megoldotta ezt. Gyorsan felzárkózott, keményen harcolt és kezdi megtalálni a feelinget is. Kár a tegnapi légzsák problémáért, mert egész hétvégén nagyon tetszett ahogyan dolgozott, szépen építkezik, így elégedett vagyok.”

Ajánlom másoknak is

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

5 1 vote
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x