Jubileumi vezetéstechnikai tréning a Csajok a motoron 10. születésnapja alkalmából

Tartalomjegyzék

csajokamotoron 10 szulinapi trening 54A dirt pálya után kimentünk a beton pályára, és a szokásos szlalom, holland kapu, 8-as, szűkülő szlalomos feladatokat csináltuk a Pest Megyei Baleset-megelőzési Bizpttság motoros rendőr oktatóival. Horváth Miklós megmutatta, hogy milyen módszerrel lehet felemelni az ordenárénagy rendőrmotort. Mivel a lefektetett motor adva volt, azonnal rávetettük magunkat a feladatra többen is, és emelgettük a méretes jószágot.

A kihívás nekem különösen nagy volt, mert az én öreg motorom csak 10 kilóval könnyebb mint az ő motorja. Szóval ügyesen be kell támasztani a motor tankja alá a combod, és combból emelni fel a jószágot, és úgy gerincsérv nélkül megoldható a feladat!

HIRDETÉS (x)

Aztán én kipurcantam, bedugtam a fejemet a pálya mellett található csap alá és csöndesen lihegtem a pálya egyik napsütötte zugában. Borzalmas meleg volt, és a protektoros ruhában azért volt pillanat, amikor úgy éreztem, mindjárt öngyulladok...

Aztán következett az elméleti okítás Kovács-Birkás Róbert jóvoltából. Azt hiszem mi jártunk a legjobban, mert a legtűzőbb napsütést egy légkondis teremben okultuk végig. Az elméleti oktatás a protektoros ruhákról, gumikról, guminyomásról és ideális kanyarívről szólt, szerintem mindenki hallott újat.

A nap végén fotózkodott mindenki mindenkivel, és sikerült a Lalit is röviden kifaggatni, hogy mióta készül a Dakarra. A kihívásban öt évnyi munkája van benne, heti 3 edzés, speciális mentális és egészségügyi tréningek, műszaki csapat összeverbuválása, nem semmi volt amit felsorolt! Fél év múlva indul, drukkoljunk neki nem lesz kicsi a feladat! Remélem sikerül elcsípnem majd egy riportra, hogy bővebben kifaggassam!

A nap végén összeterelődtünk, megköszöntük a fiúknak az áldozatos tevékenységüket, majd lenyúltuk NaNáról a maradék zsáknyi ajándék kulcstartóját, és a szigorú rendőrnéni kikísért minket. Nagyon klassz volt a nap, jó hangulatban telt, a meleg meg még mindig jobb volt mint valami kiadós eső a pályákon.

Ahogy hazaértem, beestem a kádba, utána közvetlen vízszinteztem magam, nem kicsit jött ki a fáradtság. Azt gondolom sosem lehet elégszer elmenni vezetéstechnikai tréningre, mindig van újabb gyakorlat, elfelejtett, előhívni való ismeret. Fontos, hogy az ember fejében van egy jó minta amikor gáz van, és van hová nyúlni a megoldásért a memóban. Ez a tudás amit átadtatok fiúk, az életünket mentheti meg egy rosszabb helyzetben.

Köszönjük!

csajokamotoron 10 szulinapi trening 6csajokamotoron 10 szulinapi trening 8csajokamotoron 10 szulinapi trening 9csajokamotoron 10 szulinapi trening 22csajokamotoron 10 szulinapi trening 41csajokamotoron 10 szulinapi trening 54csajokamotoron 10 szulinapi trening 133csajokamotoron 10 szulinapi trening 182

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Mióta karanténban vagyunk, olyan terülj-terülj asztalkám van nálunk, mint ide Lacháza. Hétvégén pl. egyik nap...
Bővebben...
Helyzetre való tekintettel egyre több időt tartózkodók otthon. Ennek egyik előnye, hogy kiülhetek az erkélyre...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!