Kezes kis kanyarvadász: BMW F750GS gyorsteszt

Tartalomjegyzék

bmw f750 gs 1Többször szokott kérdés lenni kinek milyen motor lenne jó. Az én választottam a BMW F750GS lett.

Egy kis műszaki és elektronikai háttérinformáció

A motor vízhűtéses, kéthengeres, soros motor, 77 LE és 850 cm3. A váz és a blokk is megegyezik az F850GS-sel. Ülésmagassága gyárilag 815 mm-re van állítva, de ez 770-830 mm között változtatható. Ennek a modellnek egyébként van egy 48 LE-s változata, amely A2-vel is vezethető.

Elektronikával tele van, a műszerfal egy tabletre hasonlító kijelző, melyet Bluetooth-kapcsolattal a telefonodra is csatlakoztathatsz és a Connectivity funkcióval számos funkciót lehet működtetni. Állítólag a zenelejátszás, navi utasítások és minden egyéb ilyesmire is képes, ezeket nem teszteltem.

HIRDETÉS (x)

A kijelző tényleg szép, napsütésben is jól látható volt, nekem ekkor épp a fordulatszámot, sebességet, hőfokot, a tank töltöttségét és az időt mutatta, na meg a fokozatot, nehogy elfelejtsem.

Ennél a modellnél az index visszakerült a bal kormányra a jól megszokott módon balra-középre-jobbra igazítással lehet a kanyarodási szándékot jelezni (korábbi modelleknél a jobb index a jobb kormányon, a bal a bal kormányon volt megtalálható, a kioldása szintén jobb oldalt – nekem is ilyen van).

Hátsó futóműve állítható, rugóútja elég jó, túraenduros, az első kerék 19”-es, öntött felnikkel rendelkezik. Összességében valószínűleg könnyebb terepen jól viselkedik (persze gumifüggő is), de betonon az igazi.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Nem tudom, mennyire vagytok képben, szerintem épp eleget hallottatok már a zűrös "otthoni" dolgaimról. Most...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!