Kezdők álma - Honda CB 125 R 2018 teszt

honda cb 125 r 2018 1A kezdők álma, és úgy néz ki mint egy motor, méretre és dimenziókra is. Csinos is, és valamennyire halad is. Persze 125 cm3-ből vannak robbanékonyabb kétüteműek, de a maga kategóriájában egészen kellemesen áttételezett, a hegyen se meghalni akaró kis gurigáról beszélgetünk.

A külsőt említve kifejezetten motor szabása van, a hozzá nem értőket sikeresen meg lehet téveszteni vele, hogy mekkora, és a trükkösen kicsit kilógó a hasán lévő. szépen formált. műanyaggal takart picike blokk. Nem árulja el elsőre a kezdő mivoltát, maximum a hangja. De még az is egészen kellemes kis brummogó, sőt még egy kicsit kellemesen is röfögő, természetesen az EU normákhoz csöndesítve.

A 165 cm-es dimenzióimhoz komfortos, tehát fiatalok részére passzentos lesz, a körlámpa klasszikusokat idéz, a szülők is titkon szeretni fogják. A műszerfal a praktikusság mentén tervezett: jól láthatóan nagy rajta minden. A jól látható indexek, a hasznosan felhelyezett, első lengéscsillapítón figyelő prizma jól érzékelhetővé teszi a motort az úton. A jó formájú tükrökben a hátsó környezetünket is jól érzékelhetjük.

HIRDETÉS (x)

Az újdonság a futóműben lévő combosabb első teleszkópok, amik kifejezetten jót tettek a járásának, stabil, de mégis hajlékony, rugalmasan navigálható járgány lett belőle. A súlya kb 130 kg, megtankolva, nagyon kis ide-oda pakolható, könnyű darab. Belvárosi szaladgálásnál kifejezetten jól surran az autók között.

honda cb 125 r 2018 9A motor súlypontja comb között elöl érezhető, kifejezetten jó érzés kanyarodni ezért vele. A sztender lent hagyására kis felirat emlékeztet a műszerfalon, és hogy könnyű legyen kihajtani, kellemesen hosszú plusz pöcök segíti a motor hasa alatti kotorászást.

A kicsi méreteihez képest a motor hátsó gumija egészen széles (ettől is egy kicsit "nagymotoros" a fazonja), mégsem ment a vezethetőség rovására, fürge és hiphop maradt. A tankja picike, kb. 10 liter lehet, a fogyasztása 2,5 és 3 liter közötti, számít neki, hogy szabályosan vagy veretősen haladunk vele.

honda cb 125 r 2018 5A végsebesség nekem 125 km/óra volt, de egy pici lejtő is segített talán a nulláson benne. Az üléspozíciója egészséges felnőtt emberé, én ezt a jószágot szívesen tartanám ingázó vasnak, mert kényelmes az ülése is, komfortos rajta minden. De tényleg minden: kéz-lábtartás nekem nagyon bejött.

A fék nagyon klassz rajta mind elöl mind hátul, frankón és finoman adagolható, ha kell harap és az ABS csak akkor nyúl bele, amikor tényleg csúszik a kerék. Ára 1,4 millió forint, de ha figyelembe vesszük, hogy normális a futómű és normálisak a fékek és az ABS is a jobbik fajtából van benne, ez egy jó választás lehet.

Kinek ajánlanám: ingázóknak, kezdő lelkeseknek, tiniknek, higgadt idősebb motorosoknak második motornak városban szaladgáláshoz.

honda cb 125 r 2018 9honda cb 125 r 2018 9honda cb 125 r 2018 9honda cb 125 r 2018 9honda cb 125 r 2018 9honda cb 125 r 2018 9

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Mióta karanténban vagyunk, olyan terülj-terülj asztalkám van nálunk, mint ide Lacháza. Hétvégén pl. egyik nap...
Bővebben...
Helyzetre való tekintettel egyre több időt tartózkodók otthon. Ennek egyik előnye, hogy kiülhetek az erkélyre...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!