Városi autó helyett: Honda SH125i 2008

Tartalomjegyzék

Ahogy emelkednek a benzinárak, és nő a forgalom a nagyvárosokban, egyre nagyobb az igény a 125 cm3 feletti robogókra.

Az SH125-is jóval kevesebbet fogyaszt, mint bármelyik városi kisautó, teljesítményének köszönhetően viszont rugalmas és kényelmes közlekedést tesz lehetővé. Mefigyelhetjük, hogy a városban autózók legtöbbször egyedül utaznak. A járműben található többi hely kihasználatlan. Nem csoda, ha egyre több városlakónak esik le a tantusz, hogy mennyi időt és pénzt spórolhatna, ha inkább robogóval járna.

A robogók mellett szól az is, hogy a legnagyobb csúcsforgalomban is szinte folyamatosan lehet velük haladni, és mindig találunk egy akkora helyet a parkoló autók között vagy a járdán, ahova elfér. Azt pedig azt hiszem meg sem kell említenem, hogy ha robogóval járunk, nincs parkolási díj sem.

HIRDETÉS (x)

Persze járhatunk 50 köbcentis robogóval is. Ha valakinek megvan a B kategóriás jogosítványa, nem kell hozzá külön vezetői engedély. De ha az ember egyszer kipróbál egy nagyobbat, megtapasztalja, milyen más érzés, mikor a piros lámpánál nagy nehezen kiverekedett első helyét meg is tudja tartani a következő lámpáig. A 10 lóerős Sh125i nyergében már nem kell féltenie sem a saját, sem a robogó fenekét a gyorsabb autóktól. Az egyhengeres, négyütemű, folyadékhűtéses, injektoros motor megelpően rugalmasan reagál a gázadásokra.

Mivel napközben illetve munka után minden városlakónak van még némi ügyintéznivalója, a robogó kiválasztásánál muszáj felkészülnünk az esetleges csomagszállításra. A kormány alatti kisebb, zárható kesztyűtartóba a kesztyű mellett legfeljebb a telefon és egy pénztárca fér el (amit a parkolás idejére célszerű magunkhoz venni). Az ülés alatti nagyobb tárolórekesz űrmértéke egy kisebb kézitáska méretével ér fel, illetve nekem a félig megrakott hátizsákomat is sikerült belegyűrni.

Az igazi csomagok szállítására marad a megnövelt lábtér. A széles, alacsony lábdeszka még több helyet biztosít, hogy a kesztyűtartó alá felakasztott bevásárlószatyrokkal balesetmentesen érhessünk haza. A görögdinnye azért így is nagy falat... a kanyarokban önállósítja magát, és mindenáron megpróbálja elhagyni a fedélzetet a felrakott lábunk alatt. De valószínűleg az extraként kapható, színrefújt, 35- vagy 45 literes hátsó doboz sem tudna megbírkózni egy nagyobbacska dinnye súlyával.

 

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Sokat agyaltam, megírjam-e ezt a bejegyzést. Tulajdonképpen semmi értelme, puszta nyivákolásnak hat. Gáz Szóval van ez...
Bővebben...
Júniusban voltam barátnőmmel az Onroados 48 órás tájékozodási túrán. Én kis naiv azt hittem, hogy...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!