Erről leér a lábam: Harley-Davidson XL "883L SuperLow 2014 teszt

Tartalomjegyzék

2014-Harley-Davidson-XL883L-SuperLow 4Nem vagyok műszaki zseni, de imádok vezetni autót, motort egyaránt. Motoros nőként kicsit féltem az ismeretlen, férfias Harley-Davidson motortól. Ráadásul ez volt életem első tesztvezetése. Izgultam.

Végül szerencsére bebizonyosodott, hogy nők is (ilyen alacsonyak is mint én), bátran használhatják a 2014-es Harley-Davidson XL883L Sportster SuperLow motort. Könnyen kezelhető, kényelmes, alacsony, erről leér a lábam telitalppal, ami nekem biztonságérzetet ad. Jól fekszik a kanyarban. A motor jól „harap", könnyedén lehet vele előzni, hegymenetben sem torpan meg.

Reggel szépen sorba állították a Harley-Davidson Szalon udvarán a tesztelendő motorokat, huszonkettőt összesen. A választottam volt az első a sorban, egyes rajtszámmal. A kiválasztás e-mailben ment, látatlanban, ezért kellemes meglepetés volt, hogy színben majdnem egyezik a Suzukimmal. (Mivel 8 éve ezzel motorozom, folyton ez volt az összehasonlítási alap.) Egyéb hasonlóságok is akadtak: az ülés magassága, a motor hossza, szélessége cirka egyezik. Más dolgokban nagy a különbség.

HIRDETÉS (x)

Elsőre szokatlan volt, pár dolog, de ezeket hamar megszoktam és megszerettem:

- szélesebb a 883-as ülése, illetve a deklik alatta nagyobb terpeszre kényszerítenek, viszont az ülés nagyon kényelmes,

- az index nem egy gomb, hanem a kormányon egy-egy gomb van a jobb és bal indexeléshez a megfelelő oldalon. Bal oldalon néha véletlenül a dudát nyomtam meg, mert annyira közel van egymáshoz a két gomb. Az index magától kikapcsol, ha egyenesbe jön ismét a motor, s így nem felejtődik kint,

- szintén a kormány baloldalán van a TRIB gomb, melynek nyomkodásával lehet beállítani, hogy a műszerfalon lévő kilométeróra digitális kijelzőjén milyen adatot mutasson; napi számláló, összes megtett kilométer, fordulatszám,

- a TRIP mellett van a világítás gombja, felül a reflektor, alul visszakapcsolás a városira. Indításkor a lámpa automatikusan felkapcsol,

- jobb oldalon vannak az indítógombok, és a start gomb tetejének megnyomásával lehet a vészvillogót bekapcsolni. Ezt a visszafele induláskor véletlenül benyomtam, s láttam a műszerfalon a visszajelző zöld nyilat, hirtelen nem jöttem rá, hogy mit nyomtam be és hol tudom kikapcsolni,

- az oldaltámasz a legkényelmetlenebb. Se ki, se visszahajtani nem egyszerű. Útban van a lábtartó. Viszont biztonsággal megtartja a motort. Nem hajlik, nyaklik, csúszik vissza,

 

A tesztnek nincs vége, lapozz tovább!

 

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Miközben szerveztem a csamos napot, azért folyamatosan a fejemben motoszkált, hogy még lehet idén olyan...
Bővebben...
Még mindig nem tudjuk, hogy mi baja a motoromnak, lévén, hogy megint nem ültem rajta...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!