Kicikemocika menni meghódítani Európa - Honda NF 110 Wave 2012 Teszt

Tartalomjegyzék

Honda NF 110 Wave 2012 tesztElső körben postásmotornak néztem. A nagy kerekei, meg a robogós fazon miatt. Aztán felhomályosítottak, hogy  Ázsia kedvence ez a kicsi, és több mint 40 milliót már legyártottak az elődeiből...

Húhaaa, akkor ez az a csíkszemű népibringa,  amin az egész család utazik egyszerre az unokákkal, plusz a tehén és a komplett tyúkudvar  ketrecestül? Hm, Hondáék nagyon alapoznak a B125-re, ez a vas teljesen arra van kitalálva.  De egymás közt szólva, ha finoman szeretném jellemezni a kicsikét, akkor európai szemmel rásandítva bizony egy kissé perverz a szerkezet, kábé csak annyira mint a hely, ahol megeszik a kutyákat és rajzolt mangalányokat vesznek feleségül.  

HIRDETÉS (x)

 

Végül is a kicsit  meg lehet szokni, de annak, aki már robogózott és váltott is nagyobbacska motoron, fura lesz a körváltós cucc úgy, hogy lábfejjel lefelé taposod felfele a sebességet, visszafelé meg bokával nyomkodsz... és közben nem kell kuplungolni se... Szóval totálisan fordítva van minden. Jobb, ha nem is tudsz motorozni, szüzeknek való a vas. Vagy legalább sose robogózzál, vagy sose motorozzál, még és akkor nem lesz fura a váltója.

Külsőségek:

A nagy kerék és a fazon összességében ránézésre nagyi motorja, vagy postásmotor, szép kis gömbölyített formákkal, a tekintetében némi hangyás beütéssel, plusz a koronás fővel stuccolva. A metálmegy-szürke kombó elegánsan uniszex, de a forma a mi elkényeztetett európai dizájnereken nevelkedett szemünknek nem szívbe markoló: elsőre nagyapunak tudjuk elképzelni a vasat, esetleg a postásnak vagy valamilyen futár melóhoz, mert bizony ő nem szép. De legalább nem is ronda! Valahol félúton van a szupersemleges és a nemfeltűnő között. Felveheted öltönyhöz és melós ruhához is. Univerzális fazon. Metál  és minimális dizájn.

Még több kép a galériában!Mivel a körváltóról nem ejtettünk szót indulás előtt, így jött a tapasztalati megismerés: a műszerfalon már eleve gyanús volt a négy nagy világítós számocska, aztán lenéztem a lábamhoz és egy csomó kilógó vas vigyorgott vissza. Bal oldalon sztender és  váltó két karral előre-hátra, valamint a lábtartó, jobb oldalt fék, lábtartó, berúgókar, és kétoldalt még diszkréten kilóg a középsztender is. Reflexből aládugtam a váltónak a lábfejemet, és nem is történt semmi, viszont a kicsi már kínjában visított, ezért jött a reflex szerű ellenreakció, tapossunk rá! Máris jött a második, egészen lelkesen kapkodja a küllőit a kicsike, hármas-négyes, majd jött a stoptábla, féééék.

Na de nincs kuplung, mostakormivan, rángatni fog-e...? És nem. A körváltó nagyon jóindulatú, simán meg lehet vele állni, és az aktuálisban hagyott sebességgel elindulni (nem kis örömére a mögötted dekkolónak), ugyanis negyedikben már nincs meg a vinnyogós lelkesedés, hanem bizony vérszegényke elinduláskor. De azért becsülettel elindul 110 köbcömö létére, szóval a menni akarás az megvan benne!

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

A gondtalan éveket felváltotta a felnőtté válás rögös útja, ami az én esetemben is a...
Bővebben...
Azt mondják, a jó szülő egyik ismérve, hogy idejekorán önállóságra, felelősségre tanítja a gyerekét, olyan...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!