A zöld színű cukorsárkány - Kawasaki ZZR 1400 2012 Teszt - Harmadik oldal

Tartalomjegyzék

 

Az eleje istenirály és nem hajlamos csapkodásra, nagyobb sebességnél a vázról nem jönnek finomgyanús rezgések, sehol egy nyúlós érzet, stabilnak és kormányozhatónak érzed a vasat még 200 körül is, nem beszélve arról, hogy akkor a fordulatszámmérő még csak a felénél mutatja a lelkesedést... Szóval olyan, mint a távolkeleti sárkányok: jóságos és hatalmas, erős és tekintélyes, jóindulatú, de nagyon tud büntetni ha valamit elszúrsz annál a sebességnél, amire képes... Itthon maximum reptéren tudom elképzelni a végsebességtesztjét... Ó de fincsi is lenne!

HIRDETÉS (x)

 

A fék a teljesítményhez hangolt elöl, igazán határozott és jó. A hátsó féket szoknom kellett, mert inkább a végén harap be jobban. 

Összeségében egy igen nagyteljesítményű, jóindulatú nagy sárkány ő, szikrányi viháncolási hajlam nélkül, a megbízhatóság jegyében.

Kinek ajánlom: Európa körútra szívesen elvinném, hosszú túrákra azoknak, akik eljutnak a korlátlan német autópályákra, akik pályáznak, vagy akik tudnak reptéren gyorsulást mérni. Azoknak, akik sokat, hosszan és leginkább megbízhatóan gyorsan akarnak menni. A világ összes autópályájának felavatásához.

Legyen itt egy kis csemege azok számára is, akik műszakilag jobban értelmezik a témát, és vágják a grafikonokat is. A kawások, ahogy elolvasták a cikket, némi felhördüléssel olvastak a cikkben a busáról, miszerint "azért azt is megverjük végsebességben!". Ám legyen, mondtam, adjatok valami alátámasztását a dolognak, mert beszéltetek valami olyan mérésről, hogy a gyári bevallott érték felett mértetek plusz kb. 5 lóerőt, majd kétszáztizenötöt (!). Becsülettel meg is küldték a fotókat még aznap, úgyhogy tessék csemegézni a teljesítményből!

"Szia Kedves Mina!

Mellékelve a fékpadi mérés dokumentációja.
A csatolt pdf a F és L módban hátsókeréken mért teljesítményt és nyomatékot mutatja.
A SAE (Society of Automotive Engineers) rendszer alapján ezen értéket 15%-kal növelve kapjuk meg a főtengelyre vetített adatokat.

Ennek értelmében:
F mode: 214.6 LE / 171.0 Nm
L mode: 176.6 LE / 144.4 Nm

Van még több kép is és egy-két AVI is a mérésről, érdeklődés esetén."

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Mennek a hírek, jönnek a felsorolások, motoros-teherautó, motoros-személyautó karambol, szörnyet halt az úton, a kórházban......
Bővebben...
Nem vagyok nagy túrázó, inkább motorozok mint gyalogolok, azért néha csak rászánom magama. Most hétvégén...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!