Még egy fürge öszvér - Honda NC700D Integra Teszt - A teszt folytatódik!

Tartalomjegyzék

A rakodóhely viszont áldozatául esett az öszvérségnek: a tank az ülés alá került, így az ott lévő tárolóba leginkább csak egy nagyobb női neszeszer fér be. Van még viszont a széles fejszpoilerben kulcstartó tároló alkalmatosság,meg egy szivargyujtós-töltőhely, ami viszont tök jó, mert végre egy vas, amire nem kell pluszban  rábarkácsolni az energiacsapolót.

Az automata váltó a kormánycsutkákat űrsiklószerűvé teszi első látásra, választhatunk a sima drive (D) és a sportos (S) üzemmód között. A D mód rendkívül gyorsan és finoman pakolgatja fel a sebességeket, kétezer és háromezer között tartva a fordulatszámot: a jószág valószínűleg sosem fogja szétpörögni magát. A sportosabb üzemmódban már hagyja egy kicsit kipörögni magát, de túlságosan nem teszi agresszívvá a szerkezetet, inkább dinamikusabbnak nevezném.

HIRDETÉS (x)

A manuális üzemmódra átkapcsolva a szerkezet hagy minket felfelé váltani, de rendkívül bolondbiztos módon lefelé visszateszi a sebességeket: ez vészfékezésnél igen hasznos. A 670 ccm-es soros blokk nem zabálja halálra magát, 3, maximum 3,5 lityit sikerült leszorítani a torkán, ez rendkívül szimpatikussá tette számomra. Az utasülés már sportosabbra sikerült, a komfortérzet itt már jelentősen csökken: neki már csak kihajthatós lábtartó jutott, kapaszkodó kevéske.

Röviden és tömören az utas úgy összegezte: hááát, néha kicsit kemény, olyan mint egy motor hátulján ülni. Szociális tapasztaltok: a hozzá nem értők megnézik, érdekesen új fazonú motornak találják. A motorosok fenntartásokkal kezelik a külső robogósság miatt, de ráülve már elismerik a fürgeségét, és az alacsony fogyasztás felkelti érdeklődésüket.

Az árát tekintve némi extrát azért toltam volna még bele, hogy izgalmasabb legyen a konkurencia mellett: az ülésfűtés, markolatfűtés bőven belefér az öltönyös motoros komfortzónájába túra közben is... :-) Hát jah, bevallom ahogy öregszem, egyre jobban értékelem ezeket a finomságokat....

Hová ajánlom: nagyvárosi szaladgáló. A megjelenése lehetővé teszi, hogy öltönyben is vezethető legyen, a dinamikatartománya pedig azt is, hogy hétvégén is örömét lelje benne az ember egy túrán. Amolyan integrált motor: városba is meg rövidebb hétvégi túrákra is jó társ lesz: hétközben lenyomja a dugóban küzdő négykerekűeket, hétvégén pedig nem fog lemaradni a nagyobb vasaktól. altaltaltaltaltalt

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Mióta karanténban vagyunk, olyan terülj-terülj asztalkám van nálunk, mint ide Lacháza. Hétvégén pl. egyik nap...
Bővebben...
Helyzetre való tekintettel egyre több időt tartózkodók otthon. Ennek egyik előnye, hogy kiülhetek az erkélyre...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!