Suzuki M800 Intruder 2011 Teszt

Tartalomjegyzék

Nos, vallomás következik: nem vagyok csopperista. Ez biztosan nyilvánvalóvá vált már idáig, de van olyan motor, ami akár csopperistává  is tehetne...

Mondjuk a Suzuki 800-as Intrudere. Az tuti, ha már öreglány leszek, és nem tudom magasra emelni a lábam, hogy felmásszak a vasra, valami ilyen kiegyensúlyozott - de azért lendületes, alacsony fekvésű motort fogok keresni magamnak.

HIRDETÉS (x)

A lámpája miatt első ránézésre olyan mint egy fejkendős, bölcs öregasszony. Fekete és jó sok króm, mi más kellhet egy csopperre. Előrekonyuló fekete tekintet, szép ívű tank, a szemnek kellemesen továbbvezetett ülésvonal, és a szépen íves lámpa hátul igazán stílusossá és csopperessé teszi az összhatást. Az első lámpa egy kicsit fura nekem. Az ovális trapézformájával, és körülötte a spoiler kendősöregasszony-benyomása miatt. De ha rajta ülünk, az a lényeg úgy is, hogy jól világítson éjjel, azt meg jól csinálja. Akinek meg nem tetszik, úgyis lecseréli majd valami másra.

Egyébként elég sok a műanyag alkatrész, de ha fém lenne, tuti még nehezebb lenne a vas, és már így se egy pihe. Ráülve a motorra minimalista kép fogad: mutatós műszerfal km-órával és számlálóval, a többi visszajelzés már csak bólogatva érhető el, a tankra lepislogva. A kormánycsutkák tekintélyesen vastagok, de még kényelmesek. A tükrök jó helyen és kellemesen széles látószöget mutatnak hátulról, a kormány pedig nem az eszetlen széles felvágós, hanem még nekem is kényelmes, használható méret.

Még több kép a galériában!A kezelőgombok óriásiak és eltéveszthetetlenek, akármilyen vastag kesztyűben, vagy nagy tappanccsal jól kezelhetőek. A tank formája nekem igazán tetszett, szépnek találom rajta a típusjelzést, és a két krómozott kipufogó egymás felett a jobb oldalon igazán elegáns. A blokk hűtőbordái matt fekete és fém tiszta módon váltakoznak, az is igazán tetszetős figura rajta.

A kardános meghajtást és a vázat egész jópofán ötvözték, a kardán nem kilógó elemként, hanem szerves részként mutatja magát. Felülről nézve igazán nőies a fazonja, az elvékonyodó tank és a kiszélesedő, kényelmesen öblös ülés felülről nézve nőalakot rajzol. Hátul a széles gumik egy kicsit aggasztottak az elején, de nem vészes, inkább aggasztó a hátul puha lengéscsillapítás, ami egyszer-kétszer koppant, és hullámos útnál hajózó ringatódzásba fajult.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Sokat agyaltam, megírjam-e ezt a bejegyzést. Tulajdonképpen semmi értelme, puszta nyivákolásnak hat. Gáz Szóval van ez...
Bővebben...
Júniusban voltam barátnőmmel az Onroados 48 órás tájékozodási túrán. Én kis naiv azt hittem, hogy...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!