Tini huligán, avagy I love you WR 125X - Ugrás a harmadik oldalra

Tartalomjegyzék

Ennek ellenére a perverzióimat tovább hajtottam, 2 nap múlva célkeresztbe vettem a kecskeméti gokart pályát. A szűk, kanyarokkal tűzdelt pálya ideális hely egy nyolcadliteres supermoto számára. Nem úgy, mint az autópálya. Aznap úgy döntöttem, hogy az M5-ösön megyek, hátha gyorsabban túlleszek a kötelező kockuláson.

A 124 km/h-ra kúszott végsebesség szinte üvöltött vissza rám a WR kijelzőjéről, amit viszont hiányoltam, az a fordulatszámmérő. Ugyanis ez hiánycikk. A műszerfal minimalizált konstrukció, összesen egy üzemanyagszint jelzőből, egy kilométer számlálóból és a sebesség kijelzéséből áll. A 2011-es modell ellenben gazdagodott egy „extrán” púpos plexivel, ami egyébként így is olyan pici, hogy első körben fel sem tűnt. Azért, mellette szóljon, hogy a motor nem produkál olyan sebességet, ami mellé szükséges lenne a nagyobb szélvédelem, a design-nak pedig pont így áll jól.

HIRDETÉS (x)

A pályáról lehajtva a sima 5-ös út is katasztrófa, ahogy a Győrig vezető 1-es. A WR-t viszont egy percig sem hozták zavarba az amúgy zavarba ejtő minőségű, extra rossz magyar utak. Tökéletesen veszi az úthibákat, jó a rugózása és jól eltalált a beállítása, nem is kemény, és nem is puha a futómű, pont olyan amilyennek lennie kell.

Kétségtelenül a WR szerelmesének éreztem magam, de a gokartpályán elszabadultak az érzelmek. Tökéletes! Úgy szakad be a motor a kanyarba, mint a gondolat, tökéletes az úttartása, vitathatatlanul a kanyarok királya! Egy élmény volt vele a pályán menni, kihozza az emberből a „huligánt”. Még gyorsabban akartam a kanyarokba menni és még jobban ki akartam gyorsítani, mert a motor képes rá. De még ennél is nagyobb örömöt jelentett a csúszkáló hátsója, amit a hátsó fékkel matekozva finoman ki lehetett váltani.  

Még több kép a galériában!A WR másik legfőbb érdeme, a használható féke. Ehhez a köbcentihez nem dobálnak nagy fékerőt, de a WR-nél nem spóroltak. Akár egy 250-esnek is dicsőségévé válhatnának ezek a hidraulikus tárcsafékek, amik egyébként már első ránézésre árulkodóak lehetnek. A tárcsák gyakorlatilag akkorák, mint maga a kerék, és a fékerő vele együtt arányos.

Hasonlóan izmos méretekben tündökölnek még a kategória felső határait feszegető gumiméretek (elől 110, hátul 140/70-es), és a méretesre sikerült villaszárak. Hazafelé rám sötétedett, de egy percig sem éreztem magam elveszve. Végülis a tempó se volt tarthatatlan, és a lámpatest is tette a dolgát becsületesen.

A második nap nagyjából 250 km-t tettem meg, összességében egész közel álltam a 600 km-hez. Ez egyrészt a kíváncsiságomnak tudható be, másrészről pedig annak, hogy élvezetes a WR-rel menni. Na nem az autópályán, de városban, vagy egy jó kis gokartpályán sokat tud adni a vezetőnek. Tinik számára tökéletes választás, mutatós, jól használható és megbízható darab, ajánlom a figyelmekbe!

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Mióta karanténban vagyunk, olyan terülj-terülj asztalkám van nálunk, mint ide Lacháza. Hétvégén pl. egyik nap...
Bővebben...
Helyzetre való tekintettel egyre több időt tartózkodók otthon. Ennek egyik előnye, hogy kiülhetek az erkélyre...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!