Legyen 2021 végéig 100 új elektromos jármű töltőpont

NaNa - . Motoros hírek

shell ionity recharge 1Az elektromos járművek, főleg a motorkerékpárok szélesebb körű elterjedését a rövid hatótáv is akadályozza. Ha már nem lehet 2-300 km-t menni egy töltéssel, akkor legalább legyen minél több töltési lehetőség belátható távolságon belül. A Shell most ezen dolgozik.

A Shell egyszerre két újdonsággal is megjelenik az elektromos töltők kelet- és közép-európai piacán: a vállalat a töltőhálózatot üzemeltető IONITY-vel együttműködve megnyitja első gyorstöltő állomását Magyarországon, ezzel egyidőben pedig bemutatja a Shell Recharge töltőpontot is, amely a Shell elektromos járműveket töltő globális, saját márkája.

„Örömmel tölt el, hogy ma új fejezetet kezdünk a Shell kiskereskedelmi üzletágának életében Közép- és Kelet-Európában. A Shell V-Power prémiumüzemanyagok bevezetésével a tradicionális üzemanyagok innovációját ösztönöztük a régióban, de most egy új korszakot nyitunk, és alacsony kibocsátású közlekedési üzemanyagot biztosítunk vásárlóinknak” – mondta Kapitány István, a Shell globális kiskereskedelmi alelnöke.

HIRDETÉS (x)

IONITY gyorstöltő-hálózat

Az IONITY-val közös első gyorstöltő állomás az M7-es autópálya mentén, a Balaton közelében található, így az elektromos járművek már egyre hosszabb utak megtételére válnak alkalmassá. Mind a négy töltőpont akár 350 kW töltési teljesítményt kínál. A gyorstöltők 10-15 perc alatt fel tudják tölteni az új generációs elektromos járműveket, ez háromszor gyorsabb, mint a jelenleg elérhető töltők.

„Izgatottak vagyunk, hogy a Shell-lel együttműködve folytathatjuk hálózatunk bővítését Közép- és Kelet-Európában. Az IONITY töltői felkészültek az akkumulátortechnológia fejlődésére és a jövő elektromos járműveire. Hálózatunknak köszönhetően a jövőben lehetővé válnak a hosszabb utak és ezzel egy gördülékeny átmenet az elektromos járművek irányába” – mondta Marcus Groll, az IONITY operatív igazgatója.

shell ionity recharge 2Az IONITY 2021 végéig összesen 21 töltőállomás kiépítését tervezi Közép- és Kelet-Európában a Shell töltőállomásokon, amely lefedi Csehországot, Magyarországot, Lengyelországot, Szlovákiát és Szlovéniát.


shell ionity recharge 5Shell Recharge

Ezzel egy időben jelenik meg hazánkban a Shell Recharge is, így Magyarország lesz a Shell 5. európai (és a világban a 9.) piaca, ahol a márkát bevezetik. A saját töltő - 50 kW-os gyorstöltési kapacitást kínálva az elektromos jármű számára - általában 0%-ról indulva 80%-os töltöttséget biztosít körülbelül 30 perc alatt.

A szolgáltatást két állomáson vezették be, és azoknak kínál töltési lehetőséget, akik az M3-as autópályán, valamint az M7-es autópálya mentén Budapestről Szlovénia és Horvátország irányába utaznak. Mindkettő elektromos jármű tesztüzemben működik. A kezdeti tesztidőszakot követően a bevezető ár töltésenként 1925 Ft lesz, ezzel utalva a Shell magyarországi alapításának évére.

HIRDETÉS (x)

A Shell hisz abban, hogy több ember választja az elektromos járművet, ha gyors és megbízható infrastruktúrához férhet hozzá. A Shell egyre több járműtulajdonos számára szeretné ezt elérhetővé tenni - akár otthon, munkában vagy ha úton vannak.

„Magyarország jelenleg a legfejlettebb elektromos járműpiac Közép- és Kelet-Európában, ezért kezdtük el itt a megoldásaink fejlesztését és tesztelését. Célunk, hogy 2021 végére régió szerte 100 Shell töltőállomáson kínáljunk elektromos jármű töltési lehetőséget saját befektetéseink vagy partnereink által” – tette hozzá Sasha Koliakin, a Shell Kiskereskedelem Közép- és Kelet-Európáért felelős ügyvezetője.

shell ionity recharge 7Az elektromos jármű töltési megoldások csak egyike azon fejlesztéseknek, amelyekkel a Shell világszerte több és tisztább energiát szeretne biztosítani. A Shell továbbra is dolgozik a hagyományos üzemanyagok hatékonyságának fokozásán és a regionális lehetőségeknek megfelelően támogatja az olyan alacsony kibocsátású közlekedési üzemanyagok fejlesztését, mint a hidrogén, a bioüzemanyagok és a földgáz.

 

Szerinted neked lesz valaha elektromos motorkerékpárod?

Nyomtatás

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS