Négy új motorabroncs a Bridgestone-tól

Tartalomjegyzék

bridgestone motorabroncsA világ legnagyobb gumiabroncs- és gumitermékgyártó vállalataként a Bridgestone folyamatosan olyan új, csúcstechnológiát képviselő abroncsokat fejleszt, amelyekkel a motorok a legjobb formájukat hozhatják. Jövőre a vállalat négy új motorgumi-abroncsot is bevezet a piacra.

Battlax Classic Racing CR11

Ez a kifejezetten Maxi Classic Racing versenyekre kifejlesztett abroncs már eddig is bizonyította kimagasló teljesítményét. A még fejlesztési szakaszban levő Battlax Classic Racing CR11 egyike volt a FIM Europe klasszikus enduro bajnoksága (EEC) győzteseinek.

A 4 órás Biker’s Classic versenyen Spa-Francorchamps-ban a 10. számú Poweracing-Japauto klubot segítette a dobogó legfelső fokára, míg az 5. számú Roadrunner csapatot a második hely megszerzéséhez. Nedves és kockázatos viszonyok között a legjobb köridőt és a legnagyobb sebességet Bridgestone abroncsokkal érték el.

HIRDETÉS (x)

A Battlax Classic Racing CR11 rendkívül gyors bemelegítést tesz lehetővé: ez létfontosságú az olyan versenyeknél, amelyeknél az abroncsmelegítő használata nem megengedett. A futófelület mintázata a Bridgestone versenygumijára, a Battlax Racing R11-re vezethető vissza. A motorosnak egyenletes tapadást és kiváló teljesítményt biztosít.

Az első abroncson alkalmazott nagy teljesítményű V-MS-Belt (változó egyspirálos öv) konstrukcióval ez az abroncs kiváló fékezési stabilitást, a kanyarok bevételénél pedig fokozott visszajelzést biztosít. A hátsó abroncson nagy versenyzési teljesítményű keverékek kombinációja egy 3 rétegű összetett konfiguráció formájában fokozza az abroncs teljesítményét nedves útfelületen.

Az abroncs 2020 márciusától szerezhető be elöl 110/80 R18, hátul 150/65 R18 méretben.

Battlax BT46

A Battlax BT46 az ikonikus Battlax BT45 utódja. Mióta 22 éve bevezették, a Battlax BT45 a túramotorozás mindenes abroncsa volt. A Bridgestone most új technológiával modernizálta ezt a dizájnt.

A Battlax BT46 első abroncson egy fordított V alak van: ez kezeli az abroncsra ható erőket, csökkenti a szabálytalan kopást és hihetetlenül jó visszajelzést biztosít a motorosnak a kiváló úttartás érdekében. A hátsó abroncs minőségét egy újonnan bevezetett keverék fokozza a teljesítmény, a tapadás és a kopásteljesítmény maximalizálása érdekében.

A nedves teljesítmény anélkül javult a BT45-höz képest, hogy ez kihatással lett volna az előd abroncs már jól ismert száraz felületi úttartási teljesítményére és kopásállóságára. A BT46 ezen kívül kompatibilis az UM alkalmazással: a tömlő nélküli jelzéssel ellátott abroncsok felszerelését jóváhagyták tömlős kerekeken, ha az abroncsot tömlővel együtt használják.

A Bridgestone ezt az abroncsot kifejezetten azért fejlesztette ki, hogy lefedje a túra szegmensben versengő motorok széles választékát. Az első abroncs 21 méretben, a hátsó pedig 27 méretben kapható. 2020 januárjában tíz fő méretben jelenik meg majd a piacon, amit hamarosan követ a teljes méretválaszték forgalmazása.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Hiába nézegetem bizakodva a hétvégi időjárást, jelen állás szerint úgy fest, hogy ennyi volt számomra...
Bővebben...
Már az ötletelgetés első fázisait is végigkísérték a barátok, ismerősök aggódó kérdései: „biztos, hogy egyedül...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!