Az új BMW C 650 Sport és BMW C 650 GT

bmw c 650 sport c 650 gt 600Az új C 650 Sport és C 650 GT modellekkel a BMW Motorrad megújítja nagyrobogó palettáját.

A nagyvárosi környezet és a belvárosi forgatag támasztotta kihívásoknak maradéktalanul megfelelve az új robogók a hétköznapi használhatóságot és a költséghatékonyságot kényelemmel és a motorozás maximális élményével egyesítik.

A sportos ambíciókkal rendelkező motorosok is megtalálják számításukat akár hosszabb országutakon akár kanyargó hegyi szerpentineken használják az új robogókat.

HIRDETÉS (x)

Az új BMW C 650 Sport és az új BMW C 650 GT: dinamikus robogók sportos, túrázós és nagyvárosi utazásokhoz

Eltérő koncepciójuknak köszönhetően a két új BMW robogó minden korábbinál szélesebb célcsoportokat szólít meg: a C 650 Sport a sportosabb hajlamú ügyfeleknek készült, míg a BMW Motorrad a C 650 GT modellel azon ügyfeleinek igényeit kívánja kielégíteni, akik az utazási komfortnak és a túrázási képességeknek tulajdonítanak nagyobb jelentőséget.

Az új BMW C 650 Sport és az új BMW C 650 GT ugyanakkor messze túlmutat ezeken a kategóriákon. Széleskörűen módosított hajtáslánc-technológiáikkal, még kényelmesebb felfüggesztés-hangolásukkal és a C 650 Sport teljes mértékben frissített dizájnjával a BMW Motorrad újdonságai minden korábbinál markánsabb stílusban egyesítik a motorkerékpárok nyújtotta kiváló menettulajdonságokat a robogók felépítéséből eredő kivételes agilitással és kényelemmel.

Optimalizált hajtáslánc-beállítások és új kipufogórendszer a még intenzívebb motorozási élményért

A soros kéthengeres, 647 köbcenti hengerűrtartalmú erőforrás ezúttal is kivételesen dinamikus menettulajdonságokkal ruházza fel a BMW C 650 Sport és a BMW C 650 GT robogókat. A motor névleges teljesítménye 44 kW / 60 lóerő 7500-as percenkénti fordulatszámnál (35 kW / 48 lóerő maximális teljesítményt nyújtó motorváltozat is elérhető mindkét modellhez). Mindkét erőforrás-változat karakterisztikáját az EU4 emissziós besorolás követelményrendszere szerint hangolták be.

Sőt mi több, a robogók vadonatúj kipufogórendszert is kaptak, amely még dinamikusabb kiállást és magabiztos hangzást biztosít a modelleknek, miközben az új ECE R41-04 zajszennyezettségi szabályozásnak is megfelel.

A vadonatúj CVT váltó beállítása és az új lamella-készlet együttesen még simább kuplungolást és jelentősen dinamikusabb menetteljesítményt kínálnak. A tervezőmérnökök mindezt a CVT váltó áttételi arányainak megváltoztatásával és a centrifugális súlyok módosításával érték el.

Új felfüggesztés és lengéscsillapító-beállítás a még kényelmesebb utazásért

Az új BMW C 650 Sport és BMW C 650 GT robogók felfüggesztés-konstrukciója egy kimagasló torziós merevségű hibrid szerkezetre épül, amely egy acélcső hídvázból és öntött alumíniumból készült lengővilla csapágyházból áll. A BMW Motorrad tervezőmérnökei úgy tették még kényelmesebbe a felfüggesztés beállításait, hogy közben megmaradt a korábbi, 115 milliméteres rugóút is. Mindent egybevetve, az új BMW C 650 Sport és BMW C 650 GT robogó a sportos motorozás és a kényelmes utazás tökéletes kompromisszumát kínálja.

Szériafelszereltségként ABS és ASC a fékezés és gyorsítás közbeni maximális biztonságért, valamint opcionálisan rendelhető holttér-figyelő a BMW C 650 GT modellhez

A szériafelszereltségként BMW Motorrad ABS Bosch 9.1MB biztonsági rendszerrel felszerelt fékrendszer mindkét modell esetében a két keréken elérhető legmagasabb szintű aktív biztonságot kínálja, a „Biztonság 360 fokban" elnevezésű biztonsági alapelv részeként. Ehhez csatlakozik egyfajta biztonsági pluszként az automata menetstabilizáló rendszer (ASC – Automatic Stability Control), amely szintén a két új modell alapfelszereltségének része. A BMW C 650 GT modellhez ráadásul egy olyan vadonatúj opció is rendelhető, amely kétkerekűknél a világon most először elérhető: a holttér-figyelő (SVA - Side View Assist) a robogó holtterének folyamatos ellenőrzésével elsősorban sávváltáskor segíti a motorost, kiváltképp a belvárosi forgatagban.

Teljesen új, dinamikus dizájn a BMW C 650 Sport modell és apróbb stílus-finomítás a BMW C 650 GT modell esetében

Az új BMW C 650 Sport modellt a tervezők az eddigieknél modernebb, dinamikusabb és jövőbe mutató ruhába csomagolták, amely tökéletesen illik a BMW Motorrad aktuális dizájn-filozófiájába. Ezzel ellentétben a BMW C 650 GT – a komfort-orientált alkategória igényeihez igazodva – csupán finomított hátsó oldalidomokat és új hátsó világítást kapott, valamint mindkét robogó teljesen új műszerfal-számlapokkal és kormány-borítással látták el.

Vonzó fényezések

A BMW C 650 Sport és a BMW C 650 GT egyaránt háromféle színben érhető el. A narancssárga (Valencia Orange metallic matt) fényezés a BMW C 650 Sport atletikus vonásait hivatott kiemelni, a kontrasztos felületekkel együtt dinamikus, modern megjelenést kölcsönözve a típusnak.

A fehér (Lightwhite non-metallic) inkább a C 650 Sport műszaki, könnyed, kompakt oldalát hangsúlyozza, míg a fekete (Blackstorm metallic) árnyalatot a típus klasszikus irányelvek szerint orientált ügyfélkörének keverték ki.

A BMW C 650 GT modell esetében a fekete árnyalat a robogó eleganciáját nyomatékosítja, miközben a bronz (Frozen Bronze metallic) szín és a kontrasztos kiegészítők együttese a típus harmonikus stílusának egyértelmű megjelenítése.

A fehér fényezés a C 650 GT dinamikus karakterét emeli ki, kivételesen könnyed és agilis megjelenést kölcsönözve a modellnek.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Hiába nézegetem bizakodva a hétvégi időjárást, jelen állás szerint úgy fest, hogy ennyi volt számomra...
Bővebben...
Már az ötletelgetés első fázisait is végigkísérték a barátok, ismerősök aggódó kérdései: „biztos, hogy egyedül...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!