Honda CB650F, a kemény street fighter

Honda-CB650F-2014A Honda vadonatúj, középkategóriás naked motorkerékpárja, a CB650F street fighteres megjelenéssel és attitűddel rendelkezik.

Soros, négyhengeres, dupla-vezérműtengelyes 649 köbcentis motorja bőséges nyomatékot garantál a teljes fordulatszám-tartományban, így a CB650F a tökéletes mindenes szerepében léphet színre, kiváló futóművel és opcionális blokkolásgátlóval hozzájárulva a gondtalan utazáshoz.

A modell 35 kW-os változatban is elérhető lesz, méghozzá alapfelszereltségként kínált ABS-szel, tehát az A2-es vezetői engedéllyel motorozók számára is vonzó alternatíva lehet.

A sok húszas éveiben járó mérnököt is magában foglaló fejlesztőgárda elsősorban a fiatal vásárlók igényeit tartotta szem előtt.

Úgy határoztak, hogy csúcsteljesítmény helyett a forgatónyomatékra helyezik a hangsúlyt, így a CB650F már egészen alacsony fordulaton is bivalyerősen húz, s – amellett, hogy gyorsak a gázreakciói –, elképesztően rugalmas a középső tartományban.

HIRDETÉS (x)

Emellett természetesen a hatezer feletti fordulatszám-régióban is átlagon felüli teljesítményt nyújt a CB650F, és elmondható róla, hogy üzemanyag-fogyasztása autópálya-tempónál is igen kedvező. Mindez a modern, hatékony erőforrásnak köszönhető, amit úgy helyeztek el a vázban, hogy ideális legyen a motorkerékpár súlyelosztása.

Ráadásként a hajtómű dizájnelemként is fokozza a CB650F vonzerejét, letisztult, technós vonalaival, s rejtett csöveivel a Hondákra jellemző magas műszaki minőséget hivatott megjeleníteni a külső szemlélő számára.

A perimeter acélváz, a lengőkar tengelyének végeihez kapcsolódó lemezek és az alumínium lengőkar rossz minőségű útburkolaton is rendkívüli merevséget, illetve menetkomfortot garantál.

Szintén a kiváló úttartást szolgálja a 41 milliméteres csúszószár-átmérőjű teleszkópok alkotta első villa, valamint a lengőkarhoz közvetlenül kapcsolódó központi hátsó rugóstag.

Az igencsak tetszetős, ötküllős alumíniumfelnik mellett a – blokkolásgátlóval kiegészíthető – fékrendszer is elismerést érdemel, a lassításról ugyanis két 320 milliméteres első és egy 240 millis hátsó féktárcsa gondoskodik.

Erőteljes, határozott vonalaival és jellegzetes sziluettjével a CB650F egyértelműen kiemelkedik a szürke, hétköznapi motorok közül, egyszersmind alacsony súlypontja, karcsú felépítése, kényelmes üléspozíciója és széles kormánya révén kifejezetten könnyű irányítani.

Hogy teljes legyen az összhatás, a vásárlók háromszínű fényezéssel is megrendelhetik a modellt, fehér, vörös és kék trikolorral utalva a HRC (Honda Racing Corporation) elérte sportsikerekre.

Hogy tetszik a CB650F? Ezzel kezded majd a szezont?

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Sokat agyaltam, megírjam-e ezt a bejegyzést. Tulajdonképpen semmi értelme, puszta nyivákolásnak hat. Gáz Szóval van ez...
Bővebben...
Júniusban voltam barátnőmmel az Onroados 48 órás tájékozodási túrán. Én kis naiv azt hittem, hogy...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!