Honda CB650F, a kemény street fighter

Honda-CB650F-2014A Honda vadonatúj, középkategóriás naked motorkerékpárja, a CB650F street fighteres megjelenéssel és attitűddel rendelkezik.

Soros, négyhengeres, dupla-vezérműtengelyes 649 köbcentis motorja bőséges nyomatékot garantál a teljes fordulatszám-tartományban, így a CB650F a tökéletes mindenes szerepében léphet színre, kiváló futóművel és opcionális blokkolásgátlóval hozzájárulva a gondtalan utazáshoz.

A modell 35 kW-os változatban is elérhető lesz, méghozzá alapfelszereltségként kínált ABS-szel, tehát az A2-es vezetői engedéllyel motorozók számára is vonzó alternatíva lehet.

A sok húszas éveiben járó mérnököt is magában foglaló fejlesztőgárda elsősorban a fiatal vásárlók igényeit tartotta szem előtt.

Úgy határoztak, hogy csúcsteljesítmény helyett a forgatónyomatékra helyezik a hangsúlyt, így a CB650F már egészen alacsony fordulaton is bivalyerősen húz, s – amellett, hogy gyorsak a gázreakciói –, elképesztően rugalmas a középső tartományban.

HIRDETÉS (x)

Emellett természetesen a hatezer feletti fordulatszám-régióban is átlagon felüli teljesítményt nyújt a CB650F, és elmondható róla, hogy üzemanyag-fogyasztása autópálya-tempónál is igen kedvező. Mindez a modern, hatékony erőforrásnak köszönhető, amit úgy helyeztek el a vázban, hogy ideális legyen a motorkerékpár súlyelosztása.

Ráadásként a hajtómű dizájnelemként is fokozza a CB650F vonzerejét, letisztult, technós vonalaival, s rejtett csöveivel a Hondákra jellemző magas műszaki minőséget hivatott megjeleníteni a külső szemlélő számára.

A perimeter acélváz, a lengőkar tengelyének végeihez kapcsolódó lemezek és az alumínium lengőkar rossz minőségű útburkolaton is rendkívüli merevséget, illetve menetkomfortot garantál.

Szintén a kiváló úttartást szolgálja a 41 milliméteres csúszószár-átmérőjű teleszkópok alkotta első villa, valamint a lengőkarhoz közvetlenül kapcsolódó központi hátsó rugóstag.

Az igencsak tetszetős, ötküllős alumíniumfelnik mellett a – blokkolásgátlóval kiegészíthető – fékrendszer is elismerést érdemel, a lassításról ugyanis két 320 milliméteres első és egy 240 millis hátsó féktárcsa gondoskodik.

Erőteljes, határozott vonalaival és jellegzetes sziluettjével a CB650F egyértelműen kiemelkedik a szürke, hétköznapi motorok közül, egyszersmind alacsony súlypontja, karcsú felépítése, kényelmes üléspozíciója és széles kormánya révén kifejezetten könnyű irányítani.

Hogy teljes legyen az összhatás, a vásárlók háromszínű fényezéssel is megrendelhetik a modellt, fehér, vörös és kék trikolorral utalva a HRC (Honda Racing Corporation) elérte sportsikerekre.

Hogy tetszik a CB650F? Ezzel kezded majd a szezont?

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Azt mondják, a jó szülő egyik ismérve, hogy idejekorán önállóságra, felelősségre tanítja a gyerekét, olyan...
Bővebben...
Szokták mondani, minek az embernek ellenség, ha ilyen barátai vannak..... Nálunk ez már kollégákra is...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!