A Honda CRF250R és CRF450R 2014-es modellfrissítései

honda CRF250R 2013 01

A Honda rendkívüli újításokkal állt elő két krosszgépével kapcsolatosan, mely motorok így még jobban igyekeznek kiszolgálni használóik igényeit.

A CRF250R-nél a motor és a felfüggesztés frissítéseit vadonatúj súlyelosztás egészíti ki, növelve az irányíthatóságot és a vezetői élményt a földön és attól elrugaszkodva egyaránt.

Nagyobb testvérénél, a CRF450R-nél pedig a motort fejlesztették tovább – a nagyobb nyomatékleadás, javított gázreakció, kiváló teljesítmény és megnövelt fordulatszám-tartomány érdekében –, illetve a 48 mm-es KYB légrugós első villa is változáson esett át.

HIRDETÉS (x)

Honda CRF250R

A 2014-es CRF250R újjászületésének kulcsa az alumínium váz, amelyet a CRF450R modellen mutattak be 2013-ban. Az alacsony súlypont és a lecsökkentett fordulási tehetetlenség révén az új váz tovább növeli a CRF250R modellnél már megtapasztalt, lenyűgöző kezelhetőséget a talajon, illetve – és ez talán még fontosabb – a levegőben.

A 48 mm-es fordított Showa első villa belső fejlesztését új, kompakt kialakítású Showa hátsó lengéscsillapító, átdolgozott Pro-Link felfüggesztés és újraálmodott alumínium lengőkar egészíti ki.

A használhatóság ékköveként emelkedik ki a 249 cm3-es motor, mely széles fordulatszám-tartományának bármely pontján hihetetlen teljesítményre képes.

A motor a HRC fejlesztőmérnökeinek keze alatt számos újításon ment keresztül, beleértve a PGM-FI üzemanyag-befecskendező rendszer alapos átalakítását, továbbá a hengerfejen keresztüli gázáramlás, a légbeszívás valamint a kipufogás hatékonyságának javítását.

Az új CRF250R még nagyobb tökélyre törekszik, és a modellel a HRC ismét egy maradéktalanul kiegyensúlyozott motorkerékpárt alkotott, amely tökéletes eszköz a motorozáshoz a profiknak és amatőröknek egyaránt.

Honda CRF450R

A CRF450R 449 cm3-es, egyhengeres motorja - az új kettős üzemanyag-befecskendezés időzítésével és az újratervezett dupla hátsó hangtompítókkal - az alsó fordulatszám-tartományú nyomatékleadása jelentősen javult.

A szívó- és kipufogó csatornákon a CRF450R fejlesztőmérnökei által végzett módosítások tovább növelték a fordulatszámot és a maximális fordulatszámon történő teljesítmény leadást. A tengelykapcsoló könnyebb nyomórugókat kapott úgy, hogy a szerkezet megbízhatósága és élettartama nem csökkent. Ezen módosítások célja, hogy közvetlen, mégis érzékeny összeköttetést teremtsenek a hátsó keréken jelentkező megnövekedett vonóerő és a vezető által kontrollált tapadás között.

A 6. generációs alumínium ikertartós váz 2014-ben nem módosult, ahogyan az alumínium lengőkar és a Pro-Link hátsó felfüggesztési pontjai sem. A finoman hangolható húzó, illetve nyomófokozati csillapítást egy KYB gyártmányú hátsó rugóstag biztosítja, míg a 48 mm-es KYB első villa belső szerkezete fejlesztésen esett át a csillapítás hathatósabbá tétele érdekében.

A CRF450R határozott megjelenése – amely a szigorú külső és a brutális teljesítmény kombinációja – tökéletes mozgásszabadságot biztosít a motoros számára, az „Extreme Red and White” színű mintázat pedig méltó a Honda versenymotoros hagyományaihoz.

Mindkét krosszgép újításai figyelemre méltóak, s már csak arra várnak, hogy a motorosok élvezzék a vezetésüket.honda CRF450R 2013 12

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Sokat agyaltam, megírjam-e ezt a bejegyzést. Tulajdonképpen semmi értelme, puszta nyivákolásnak hat. Gáz Szóval van ez...
Bővebben...
Júniusban voltam barátnőmmel az Onroados 48 órás tájékozodási túrán. Én kis naiv azt hittem, hogy...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!