2013-as Honda-robogók

altA cég bemutatta a vadonatúj külső- és belső fejlesztésekkel ellátott két robogóját, az SH125i-t, valamint az SH150i-t.

 

Az SH150i&SH125i szíve a benne lévő, „eSP” (Enhanced Smart Power) néven ismert teljesen új motor, amelyet egészében alacsony súrlódású technológiai megoldással építettek és motorleállítási funkcióval – Start-Stop rendszerrel láttak el.

 

HIRDETÉS (x)

 

Az előző szériával összehasonlítva már-már hihetetlen, 17%-kal (SH150i), valamint 25%-kal (SH125i) jobb üzemanyag-hatékonyságot értek el. Az újból programozott PGM-FI üzemanyag-befecskendezés és a hatékonyabb égés is bőségesen biztosítja a valós teljesítményt és nyomatékot a városi motorozás küzdőterén leginkább használt fordulatszám-tartományban.

A teljesen átdolgozott váz – a védjegyként szolgáló 16"-os kerekeivel – még jobb kezelhetőséget és nagyobb stabilitást biztosít, míg a Magyarországon forgalmazott modellekhez az ABS rendszer alap felszereltségként kapható a megszokott CBS (kombinált fékrendszer) fékek helyett.

Erős és meglehetősen egyéni vonásokkal rendelkezik – ugyanakkor továbbra is elég karcsú ahhoz, hogy átférkőzzön a legsűrűbb forgalmon is –, és most már egy zárt bukósisak ülés alatti tárolására is alkalmas.

Összességében, jelenleg 20 szabadalom bejegyzése van folyamatban az SH150i és SH125i motorjával és vázával kapcsolatban, ami bizonyítja, hogy mennyi új elgondolás került a tervezésbe, ezzel is hangsúlyozva a modell kulcsfontosságú szerepét a gyártó és az ügyfélkör számára.

A motoros kényelmét a természetes robogós testtartás, és a kiváló időjárással szembeni védelem biztosítja, a sík lábtér pedig nagyfokú szabadságot ad a lábnak. Az SH150i és SH125i robogón bőven van hely két ember számára is, amennyiben a városi közlekedés során utast kell szállítani.

A behajtható alumínium lábtartó, stabil támaszt biztosít – különösen fékezéskor –, mikor az utasnak szüksége van rá. A lapos ülés megbízható tartást és rengeteg mozgásteret ad, valamint a gondosan kialakított vonalvezetésű forma és a vékony lábtér miatt könnyen elérhető a talaj is. Az ülésmagasság mindkét modell esetében 800 mm.

A vezetőülés alatti tároló terület elején, mindkét oldalon egy-egy bukósisak-tartó kampót helyeztek el, amelyre szükség szerint a bukósisak kívülről biztonságosan rögzíthető. Ezen kívül az ülés alatti tároló egy zárt bukósisak befogadására is alkalmas. Az üzemanyag-tartály 7,5 literes, és ezzel az új motor jobb üzemanyag-hatékonyságával együtt a kategóriáján belüli legjobb tartományba tartozik.

A vásárlók, a következő színek közül választhatnak: Pearl Nightstar Black, Pearl Cool White, Moondust Silver Metallic és Pearl Siena Red.

Az SH150i és SH125i modell tervezésekor a kiegészítőket a kezdetektől fogva szem előtt tartották az egységes megjelenés érdekében. A nagy hátsó csomagtartóra rögzíthető hátsódoboz széria felszerelés a Magyarországon forgalmazott modelleken, azonban az előző szériához tartozó doboz is kompatibilis az új modellel. Extraként szélterelő és kézvédő választható, amelyekkel együtt válik teljessé a karosszéria áramvonalas sziluettje.altaltaltaltaltaltaltaltaltaltalt

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Sokat agyaltam, megírjam-e ezt a bejegyzést. Tulajdonképpen semmi értelme, puszta nyivákolásnak hat. Gáz Szóval van ez...
Bővebben...
Júniusban voltam barátnőmmel az Onroados 48 órás tájékozodási túrán. Én kis naiv azt hittem, hogy...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!