Alacsony fogyasztás és duplakuplungos váltó

A Honda új, alacsony fogyasztású, 700 cm3-es motort fejlesztett ki a középkategóriás motorkerékpárokhoz.

A Honda Motors Co. Ltd. bejelentette, hogy kifejlesztett egy új, alacsony és közepes fordulatszámon egyaránt erőteljes nyomatékú, rendkívül alacsony fogyasztású és környezetbarát motorkerékpár-motort, valamint egy második generációs, duplakuplungos váltót (Dual Clutch Transmission, vagy röviden DCT).

HIRDETÉS (x)

Az új folyadékhűtésű, 700 cm3 lökettérfogatú, négyütemű, soros, kéthengeres motor az Európában népszerű középkategóriához (500–750 cm3) tartozik. A motor takarékos fogyasztását kiválóan jellemzi a több mint 27 km/l-es érték, ami a középkategóriában jelenleg a legjobbnak számít, és megközelítőleg 40%-os javulást jelent ugyanennek a kategóriának a többi sportmodelljéhez képest.

Ehhez az új motorhoz kapcsolható a kis tömegű, kompakt, második generációs duplakuplungos váltó, amelyet a zökkenőmentes, közvetlenül érzékelhető és tökéletesen hatékony erőátvitel jellemez, ezen kívül kézi váltást is lehetővé tesz. Az Integra az első motorkerékpár, amit ezzel az új motorral szerelnek fel. Ez az új modell a 2010-es EICMA-n bemutatott New Mid Concept robogón alapul. Ezen kívül két további modellt lepleznek le a következő, 2011. novemberi milánói motorkiállításon.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Sokat agyaltam, megírjam-e ezt a bejegyzést. Tulajdonképpen semmi értelme, puszta nyivákolásnak hat. Gáz Szóval van ez...
Bővebben...
Júniusban voltam barátnőmmel az Onroados 48 órás tájékozodási túrán. Én kis naiv azt hittem, hogy...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!