Ákos a vezetéstechnikai tréning arca

Ez év májusától két különösen fontos együttműködés veszi kezdetét a Safety Hungary háza táján.

 

Annak érdekében, hogy még szélesebb tömegeket tudjanak megszólítani a társadalmi felelősségvállalás jegyében, a Honda Hungary Kft. és SiLverKart Budapest Gokart- és Rendezvényközpontot üzemeltető N-Vogue Kft. közös stratégiai együttműködése alapján 2008 eleje óta működő Safety-Hungary motorkerékpár vezetéstechnikai továbbképző központ két fontos együttműködési szerződést is aláírt tegnap.

 

HIRDETÉS (x)

 

Hogy a mentőmotoros szakemberek még nagyobb biztonságban jussanak el a mindennapokban az ellátás helyszínére a riasztásokat követően, ezentúl az OMSZ Mentőmotoros Szolgálat munkatársai számára a vezetéstechnikai alap és továbbképzéseket a Safety-Hungary biztosítja majd. A motoros mentőorvos kollégák vezetéstechnikai képességeinek folyamatos fejlesztése érdekében a képzéseket évente ismétlődő – egymásra épülő - moduláris rendszerben végzik.

A jelenleg országosan nagyjából ötven fővel működő Mentőmotoros Szolgálat néhány munkatársa az elmúlt két napot is a Safety Hungary telephelyén tanulással töltötte. A második napjukon látszólag már eléggé fáradtan, de még mindig teljes lelkesedéssel végezték a feladatokat. Megtudtuk, hogy jelenleg hölgy még nem teljesít szolgálatot motorkerékpáron, de egy fő képzése már folyamatban van. Dr. Nemes Tímea viszont Szolnokon egy szolgálati robogón dolgozik azon, hogy minél több emberen segíthessen.

Még több kép a galériában!A másik megállapodás Kovács Ákos előadóművészhez köthető. Ákos 2010-ben elvégezte a 2 napos, 1-es szintű tanfolyamot a Safety Hungary szervezésében. A képzést, amiről egy ismerősétől véletlenül halott annyira hasznosnak ítélte, hogy felajánlotta, hogy ezután személyes meggyőződésből segít abban, hogy a képzés híre minél több emberhez eljusson. 

Ezt követően tárgyalások indultak a közös kommunikáció érdekében, aminek a vége egy szerződés lett, így Ákos mostantól egy Honda VT1300CX büszke tulajdonosa.

Ákos egyébként jogosítványát még a katonaság alatt szerezte, és négy évvel ezelőttig az az MZ volt az utolsó motorkerékpár, amin ült, amit a tanfolyamon vezetett. Négy éve azonban egy barátja mutatta meg neki az 1800-as Intruder fotóját, ami első látásra szerelem volt. Előadóművészként és négygyermekes apaként kocamotorosnak tartja magát, amit az Intruderen látható porréteg is bizonyított. Viszont épp a nagy felelősség és a motorozás nélkül elfecsérelt évek erősítették meg abban, hogy szüksége van egy ilyen vezetéstechnikai képzésre.

A sajtótájékoztatón elmondta, hogy fontosnak tartja, hogy minden motoros legalább egyszer részt vegyen egy ilyen képzésen, függetlenül attól, hogy kezdő vagy már sok éve rója az utakat. A képzett instruktorok olyan trükköket, technikákat tudnak mutatni, amitől a legrégebbi motorosnak is leesik az álla. Azt pedig egyelőre csak halkan jegyezte meg, hogy áldásos lenne, ha minden motoros évente egyszer részt venne egy felfrissítő tanfolyamon is.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Már az ötletelgetés első fázisait is végigkísérték a barátok, ismerősök aggódó kérdései: „biztos, hogy egyedül...
Bővebben...
Arról már írtam korábban különféle pontokba szedve, miért szeretek egyedül motorozni. A nyűgöket leszámítva rengeteg...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!