Black Lady, avagy a profi Trophy

Tartalomjegyzék

black lady videk 2A gép gyári oldaldeknije ordenáré ronda volt. Szereztem Jawa oldaldekniket, ezeket alakítottam át. Ez megoldotta az akkumulátor rögzítését is, melyet volt tulaja bálamadzaggal kötözött le. A romantika és a gyors oldhatóság miatt a rögzítést szárnyas anyákra bíztam.

A nyereg is nagyon rosszul volt megoldva. Az elejét a tankot is rögzítő csavarral fixáltam, és oldalanként 30 mm-t keskenyítettem az első részén. Az életveszélyes háttámla helyére ½ ’-os csőből hajlíttattam korrekt támlát. A hátsó sárvédőt durván megvágva készült a mostani bobtail utánérzés, alá Pannonia lámpatest került.

HIRDETÉS (x)

Az 1 mm-es acéllemez vázzal készült és általam kárpitozott dobozok rögzítését úgy oldottam meg, hogy ha a gép borul, ne szoruljon alá a vezető és utasának lába. Mellesleg az eredetileg rajta levő doboznál annak felfogatását is beleszámítva vagy hat kilóval könnyebb lett. Vadonatúj gumik kerültek fel, hátra 3,5x16-os.

black lady videk 5Az áttétel helyreállításához mind az első, mind a hátsó lánckereket módosítani kellett. Különösen az utóbbi volt nagyon nehéz szülés…

A kusza, megbízhatatlan, sőt életveszélyes villamos rendszert Szabadi Attis barátom tette rendbe. Vagy negyven órát dolgozott rajta. Későbbi hibák felmerülésekor – volt bőven – már Jocó barátom és Nagy Karcsi bá’ is hozzányúlt. Ezek eredményeképp most már megbízható a vas.

black lady videk 6Néhány hónapig így jártunk vele. Aztán elkészült az előretolt lábtartó is, először a pedálok nélkül. Aztán újabb túlórázás, és azok is meglettek. Legutolsó lépésben a kárpitozás lett meg, ez az én munkám. A háttámla fűzésekor egy nagyvadász és két Bivaly volt bennem, ehhez képest jól sikerült…

Megírtam hozzá az átalakítási dokumentációt is, de az uniós – igen, így, csupa kisbetűvel, rohadjanak meg – jogharmonizálás miatt nem kaphat hivatalos vizsgát a gép. A kezem munkáját nem hagytam veszni, akkor is lett rajta műszaki!! Sőt, azóta egy jól sikerült szakdolgozat is született belőle…

black lady videk 7Köszönet a segítségért: Marietta, Attis, Jocó, Kürthy János, Tonomár Tibor, Németh Józsi bá’, Falu Lőrinc, Maci, Kristofóri Szabi, Papa, Lex, Jumbi, Méhes Karcsi bá’, Kiss Imre, Tranzit BT, és lelkes tanítványaim!

U.i.: Nem dísz a csini csaj: ő a motor gazdája!

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Mióta karanténban vagyunk, olyan terülj-terülj asztalkám van nálunk, mint ide Lacháza. Hétvégén pl. egyik nap...
Bővebben...
Helyzetre való tekintettel egyre több időt tartózkodók otthon. Ennek egyik előnye, hogy kiülhetek az erkélyre...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!