6 egyedi Honda a Glemseck 101 fesztiválon

Tartalomjegyzék

honda glemseck 101 6Az elmúlt hétvégén, 2018. augusztus 31-szeptember 2. között 13. alkalommal rendezték meg a németországi Leonbergben az immáron hagyományosnak mondható, több tízezer látogatót vonzó Glemseck 101 fesztivált. 

A Glemseck maga arról híres, hogy a hatvanas évekig itt, pontosabban a közelben fekvő Solitude pályán mérték össze tudásukat a leggyorsabb autó- és motorversenyzők. Ezt a szellemiséget tartja életben a háromnapos Glemseck 101 fesztivál, melynek célja, hogy napjaink rajongói is belekóstolhassanak a korábbi összecsapások hangulatába. A részvétel ingyenes, és bármilyen gyártmányú, illetve stílusú járművel látogatható.

Kivételesen nagy, egy mérföld hosszú boxutcában sorakoznak a legfontosabb európai klubok és motorépítők, a látogatók pedig a kereskedők színes forgatagában, élő koncerteken, valamint a nyolcadmérföldes versenyeken múlathatják az időt.

HIRDETÉS (x)

A Honda hat épített gépet leplezett le a fesztivál keretei között, s ezek egyikét a nyolcad mérföldes, „Sprint International" névre keresztelt meghívásos versenyen is indították. A hatosfogat tagjai közül három a hetvenes évek klasszikusaiból készült:

A jellegzetes CX500 már jó ideje a motorépítők egyik kedvence, a hosszirányban rögzített V2-esről elhíresült masinát ezúttal a dartfordi Libra Coachworks szakembere, Michael Michael vette kezelésbe. A díjnyertes kétkerekű alkatrészeit kézzel formálták, beleértve a díszes varrással ékesített nyerget és a mester „kézjegyét” viselő kipufogót.

honda glemseck 101 2Szintén párját ritkító a világ első sorozatgyártott superbike-ja, a CB750 – a legendás modell ezúttal a Kaspeed Customs műhelyében született újjá. A családi vállalkozás tagjai több mint kétszáz munkaórát töltöttek a négyhengeres Honda csinosításával, amely háromdimenziós számítógépes tervezés segítségével nyerte el végső, rendkívül harmonikus formáját. Egyebek mellett csinosabb alumínium első sárvédő, átdolgozott, karcsú üzemanyagtartály és klasszikus café racer farokidom teszi még vonzóbbá a Honda egykori sportmotorját.

Glemsecken jelen volt a hetvenes évek ikonja is, a tetőtől-talpig átalakított ezres Gold Wing, mely Roy Holtman munkáját dicséri. A holland szakember megőrizte a GW letisztult vonalait, ugyanakkor még hangsúlyosabbá tette a négyhengeres erőforrást, emellett egyedi tankkal, üléssel és kettő-a-kettőbe kipufogórendszerrel szerelte fel a motort. Mindezt megkoronázza a katonai stílusú, szintén Gold Wing emblémát viselő, zárható csomagtartó.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Kövess bennünket

Blogok

Nos, a világ rendje megváltozik éppen, a környezetemben lévő építkezésbe fogott emberek vagy párosban tolják,...
Bővebben...
Az elmúlt szombaton ünnepelték a Krapeknők a megalakulásuk 15. születésnapját. A buliba engem is meghívtak....
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!

Értesülj hetente friss híreinkről!