Magas Kormány és menő grafika

Tartalomjegyzék

harley davidson sportster 2018 9A Harley-Davidson két vadonatúj Sportstert mutatott be. Az Iron 1200 és a Forty-Eight Special modellek a szemkápráztató megjelenést és a korszerű teljesítményt ötvözik.

A vállalat által 2027-ig bevezetni tervezett 100 vadonatúj, magas kormánnyal felszerelt Sportster motor a custom életformában megszokott látványos stílust kombinálja a Sportster platform szilárd alapjaival és az Evolution 1200 V-Twin motorblokk ütős teljesítményével.

Az 1957-es bemutatásuk óta a Sportster motorkerékpárokat már többször áttervezték, a Harley-nál is, és a tulajdonosok által is: A Sportster lehet egy Bobber, egy chopper, egy Scrambler és akár egy Café Racer is: egy hős a salakpályán, a dragster-egyenesen és a közúti versenypályákon; egy kedvező árú belépő modell az először motorozók számára, és egy egyedi custom cruiser is egyben.

HIRDETÉS (x)

„A kezdetektől fogva a Sportster a méret, a teljesítmény és a karakter olyan kombinációját nyújtja, amely vásárlók egészen széles körének tetszik” – mondta Brad Richards, a Harley-Davidson stílusért és tervezésért felelős alelnöke. „A Sportstert viszonylag könnyű lecsupaszítani, és teljesen újratervezni. Mi pontosan azt csináltuk az új Iron 1200 és Forty-Eight Special létrehozásánál, amit a Sportster-tulajdonosok már generációk óta tesznek a saját motorjaikkal.”

Az új tankgrafika különbözteti meg az Iron 1200-at és a Forty-Eight Specialt, és a merész színes sávokat a 70-es években népszerű formális betűtípussal, színnel és grafikai elemekkel kombinálja. „A két tankon látható műalkotások a custom motorokon manapság látható trendeket követik, egy kicsit eltávolodva a komplex és részletes művészettől egy letisztultabb, átláthatóbb megjelenés irányába.” – mondta Richards. „Fontos megjegyezni azt is, hogy ezek a grafikák követik a tank alakját, és a Sportster esetében a tank alakja eleve egy klasszikus dizájnelem.”

Iron 1200™

harley davidson sportster 2018 5Az Iron 1200 receptje a teljesítménynél kezdődik. Az 1202 cm3-es Evolution® 1200 V-Twin motorblokk 36%-kal nagyobb nyomatékot ad le (99Nm. vs. 73Nm.), mint a 883 Evolution blokk, amely a Sportster motorkerékpárok közül az eredeti városi harcos, az Iron 883 motorja. Az Iron 1200 ütősebben segít az utcai „küzdőtéren” – nagyobb teljesítménnyel rugaszkodhatsz el a zöldnél, és nagyobb a teljesítmény a középtartományban is, hogy áthúzhass a forgalmi dugókon. A nagyobb erő pedig vadabb szórakozást jelent.

A szatén-fekete Mini Ape kormány jellegzetes eleme a „garázs-chopper” kinézetnek, amelyet azonnal megbámulnak az utcán. Ez az 1 colos kormánykar 8,75 col magas, 32 col széles, és 6,5 col hátradőlést biztosít, amely a motoros háromszöget egy széllel dacoló testhelyzetté nyitja szét. A fényszóró körüli fényes fekete idom egy nyugati parti stílusirányzat, amely kihangsúlyozza a magas kormány jellegzetességét, bizonyos mértékben légterelő funkciót is ellát a nagyobb sebességnél, és kiváló kiindulópontja a személyre szabott átalakításnak. A fekete Café Solo ülés áramvonalas alakja a hátsó sárvédőig ér, és kiválóan megtartja a vezetőt a pozíciójában, amikor az Evolution 1200 ütős nyomatéka kifejti hatását.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Kövess bennünket

Blogok

Az utóbbi néhány alkalommal, amikor motoroztam, furcsa kopogás jött a motor eleje felől, ha nagyobb...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!

Értesülj hetente friss híreinkről!