Harley-Davidson Street Rod – adrenalin löket, amely felszakítja az aszfaltot

Tartalomjegyzék

harley davidson street rod 2017 35A vadonatúj Harley-Davidson Street Rod egy agilis, agresszív motor, mely az első gázadásnál az egekbe pörgeti az adrenalinod! A Street platformhoz tartozó gépet arra tervezték, hogy elterjedjen a város utcáin – és szédítő motorozási élményt nyújtson azon kívül is.

A 2017-es évben a Street Rod™ szerepe a meglepetés keltése és új elvárások meghatározása. Nagyobb teljesítményre hangolt Revolution™ X 750 motorblokkja a középtartományban nagyobb forgatónyomatékot ad le, míg a felső tartományban a teljesítmény újabb csúcsokra tör. A harapósabb motor jól illeszkedik a modernebb vázgeometriához, amely agresszívebb vezető testtartást biztosít. A felfüggesztések, kerekek és a fékek jelentősen át lettek dolgozva.

Emellett, a Street Rod vonalvezetése is tökéletesen illik ehhez a karakterhez. A határozott megjelenést a Harley-Davidson Dark Custom™ stílus (és a Flat-track imázs) garantálja, amely céltudatosságot, az előrehajolt vezetői pozíció pedig mindenre elszántságot sugall.

HIRDETÉS (x)

Jelemzők:

Továbbfejlesztett teljesítménnyel, jobb vezethetőséggel és agresszívebb motorozási testhelyzettel kialakított erőteljes középsúlyú motor. A Street Rod™ új, nagy teljesítményű Revolution X™ 750 V-Twin motorblokkja nagyobb csúcsteljesítményt és forgatónyomatékot ad át a kerekeknek nagyobb fordulatszám-tartománnyal. A váz új geometriája és a 17 collos első és hátsó kerekek gyors és jól reagáló kormányzást tesznek lehetővé. A 43 mm-es fordított első villák (up-side-down) külön gáztartályos hátsó rugóstagokkal alkotnak hatékony párost.

 

A dupla 300 mm-es elsőkerék-fékkar és az ABS-fékrendszer alapfelszerelés. Háromféle fényezési opció teszi fel a pontot az i-re a Street Rod Dark Custom™ stílusa tekintetében: Vivid Black, Charcoal Denim, Olive Gold.

 

Mathew Weber, a Harley-Davidson főmérnöke:

„A Street Rod új, növelt teljesítményű Revolution X 750 motorját tüzesebb vezérműtengelyek, hatékonyabb öblítésű hengerfejek, magasabb kompresszió viszony és magasabb leszabályzási fordulatszám jellemzi. Minden porcikája figyelemreméltó. Ehhez passzoló vázat, vagány kormánykezelést, agresszivitást szántunk ennek a motornak, amely a városi forgalomhoz és a hegyi szerpentinekhez egyaránt tökéletesen megfelelő. Karakterjegyei, valamint az üléspozíció, a hátratolt lábtartók és a széles kormány együttesen tökéletes kezelést biztosítanak a motoros számára. Az, hogy a Street Rod megjelenése ennyire dögös – és ennyire megfelel az eredeti elképzeléseinknek – bennünket is inspirál.”

Nagyobb középtartománybeli forgatónyomaték, magasabb csúcsteljesítmény és 1000-rel magasabb fordulatszám

A Street Rod folyadékhűtésű, egyvezérműtengelyes OHC, nyolcszelepes, 60°-os V-twin, növelt teljesítményű Revolution X 750 motorja 20%-kal magasabb teljesítményt ad le 8750 f/min fordulatszámon, mint a Street 750 erőforrása. Hasonlóképpen, a maximális forgatónyomaték is 10%-kal több 4000f/min fordulaton. Beállítása alapján 4000-es és 5000-es fordulatszám között a legerősebb, erőteljes középtartománybeli teljesítménnyel, amelyet a motoros valóságos helyzetekben igencsak érezhet és ki tud használni.

 

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Hiába van új motorom - nem vagyok elég kemény - hogy motorozzak ebben az őszies...
Bővebben...
Évek óta megy a csamos pólóért mutatkozz be és írj egy cikket hogyan kezdted. Ami...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!