Két új modellt mutat be a Harley-Davidson a Daytona Bike Week-en

harley davidson low rider 1A Harley-Davidson a 2014 március 7-16. között zajló Daytona Bike Week keretein belül mutatja be két új modelljét, a Dyna Low Rider-t és a Sportster SuperLow 1200T-t.

A Low Rider először 1977-ben jelent meg a gyártó palettáján, így a mostani változat a Dyna modellcsalád múltba tekintő példánya. A Low Rider 2014-es reinkarnációja a Twin Cam 103 motorblokkot kapta. Villái belsőcső átmérője 49 mm lett, a hátsó lengéscsillapítókban új rugók dolgoznak, melyek kialakítása háromfokozatú. A megfelelő fékhatásról dupla első tárcsák gondoskodnak, továbbá 2:1-be kipufogó biztosítja a hagyományos Harley hangzást.

Hogy a motor hosszabb távokon is kényelmes legyen, a kormány helyzete a kormánykiemelők segítségével 2,4" magasságban módosítható. Az ülést is két pozícióban állíthatja tulajdonosa egy könnyen kiszerelhető alkatrész eltávolításával. Így a vezető igény szerint 1,5"-al előrébb foglalhat helyet.

HIRDETÉS (x)
„A Low Rider jól mutatja a Harley-Davidson tervezői és mérnöki csapata közötti hatékony együttműködést" mondta a tervezői részleg vezetője, Tony Pink. „A mérnöki munka során sok új megoldás született a Low Rider komfortosságának fokozása érdekében, továbbá a tervezői csapatunk sikeresen valósította meg azokat a jellemzőket, melyekkel fenntartható a márka prémium minősége, amit a vásárlók már megszokhattak, és joggal el is várnak"

„A tervezői részlegünk munkája felidézett egy kemény, ennek ellenére erős vonzerővel bíró motorkerékpár klasszikust. Az új dizájnhoz hozzájárult a motorblokk érdes fényezése, a kerekek, a kormánykapcsolók, a fényezés és a fényszóró tartó konzol polírozása is. Ezek mind alapvető elemei annak az elképzelésnek, amit létre akartunk hozni az új Low Rider-en. Ahogy az eredeti is, így a 2014-es modell is középen metszett, ötküllős, könnyűfém kerekeket kapott. Ezekkel stílusjegyekkel valósítottuk meg a klasszikus, eredeti Harley-Davidson külsőt" - mesélte Tony Pink.

A Harley másik idei újdonsága a SuperLow 1200T. A Sportster modellcsalád új tagja kimondottan azok számára készült, akik inkább túrázni szeretnek. A SuperLow megalkotáskor a gyártó első ízben kombinálta a SuperLow vázat egy Evo 1200 motorblokkal. Az új rugóstagok és a gumik is hozzájárulnak ahhoz, hogy sok csomaggal is alkalmas legyen a hosszú túrákra.

„Az új Sportster-t a vásárlói igényeknek megfelelően alakítottuk ki" - mondta el Jennifer Gersch, a Harley-Davison termelési igazgatója. „Sok motoros keresi a lehetőségét annak, hogy átélje a túrázás élményét, így ezzel a SuperLow-val egy belépő modellt tudtunk biztosítani számukra. A modell ergonomikus kialakítása eleve adott, de ha ez valakinek nem lenne megfelelő, további, a legkülönfélébb túrafelszerelések közül válogathat, melyek már most is nagyon népszerűek a vásárlók körében. Ezekkel a módosításokkal együtt a boldog tulajdonosok egy vonzó külsejű motorral tudnak túrázni, mely nem mellesleg jó menettulajdonságokkal is bír, és magabiztosságra inspirálja vezetőjét. A SuperLow nyergében vezető és utasa is megtapasztalhatja azt az életérzést, azokat a pillanatokat, melyeket csak a motorozás közben élhetnek át."

A SuperLow 1200T túrafelszereléseit a zárható oldaldobozok és a leszerelhető szélvédő teszik teljessé. Az oldaldobozok felfogató elemei gyors-záras csatlakozási pontokat tartalmaznak, melyek lehetővé teszik a kiegészítő csomagtartó, illetve az utas háttámla könnyű le-, illetve felszerelését. A hátsó lengéscsillapítók előfeszítése könnyen állítható, így mindig az optimális, a csomagok, és az utas súlyának megfelelő rugóerő segít a megfelelő menetkomfort és a biztonság elérésében.

A belépő kategóriás túrázó két magasságban állítható túraüléssel járul hozzá a kalandozáshoz. A kisméretű lábtartó trepnik szintén a vezető és az utas kényelmét szolgálják. A vezető lábtartója 3"-al előrébb helyezkedik el, mint a SuperLow 883 esetében, így ezzel a módosítással a vezető megálláskor könnyebben tudja a lábát a talajra helyezni, illetve az oldaltámaszt is kényelmesebben érheti el.

„Fantasztikus hat hónapot tudhatunk magunk mögött" - meséli lelkesen Matt Levatich, a Harley-Davidson elnöke. - „Először a Rushmore projekt motorjai, majd a H-D Street 500 és 750, és most a Dyna Low Rider és a SuperLow 1200T került bevezetésre. Mindegyik új modell a vásárlói igények figyelembevételével jött létre, és a korábbi Harley-Davidsonokhoz hasonlóan, a merész technikai újítások mellett azt a lázadó szellemet juttatja el a motorosokhoz, amit minden Harley magában hordoz."harley davidson low rider 2harley davidson superlow 1200tharley davidson superlow 1200t 1

 

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Mióta karanténban vagyunk, olyan terülj-terülj asztalkám van nálunk, mint ide Lacháza. Hétvégén pl. egyik nap...
Bővebben...
Helyzetre való tekintettel egyre több időt tartózkodók otthon. Ennek egyik előnye, hogy kiülhetek az erkélyre...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!