Magok és kövek - a Kerecsen Motoros Egyesület a Berzétei Árvaházért

Tartalomjegyzék

kerecsen berzete 2016 4Az egész úgy kezdődött, hogy ki tudja hány ismerősön keresztül megtaláltak, hogy egy rockfesztiválra kellene lézereket vinni. Aztán kiderült, hogy ez nem akármilyen rockfesztivál, hanem a Felvidéken, és nem csak úgy buliból csinálják, hanem jó célért: a Berzétei Árvaházért.

Mudi Robi református pap szeretne összehozni Berzétén a magyar gyerekeknek egy árvaházat, és ezt a célt már hatodik éve támogatják a Kerecsenek. Aztán elmentem helyszín-bejárni és nagyon bántam, hogy nem tudok elmenni kivitelezni a bulit, mert a Tóth Zolival, a szervezővel, aki egyébként a Kerecsen Motoros Egyesület elnöke, olyan jót beszélgettem a szervezési feladatokon kívül, amit már nagyon régen nem sikerült senkivel. Az a jófajta tájszólása van, és olyan szépen beszél magyarul, olyan választékosan és régies fordulatokkal, amit élvezet hallgatni.

Egyszerű példa: simogatom a láncon lévő kutyát, akit addig mindenki óvatosan került, és vidáman odaszól: "mindig mondják: kutyát és embert asszony tud jól szelídíteni". Sugárzik belőle a hazaszeretet és az emberszeretet, egy szóval klassz ember. Aztán a kollégák mentek kivitelezni a fesztiválra, és persze ódákat zengtek a marha sok jó fej emberről, én meg és megkértem az égieket, ha ezek idén még csinálnak valami megmozdulást ezek a Kerecsenek, nekem ott kell lennem, és intézzék már úgy, hogy én is ott lehessek... és úgy intézte a Jóisten.

HIRDETÉS (x)

Szóval ami a rockfesztivál bevételéből összejött, meg amit még a Berzétei Árvaházért azóta összekalapoztak, azt most hétvégén, 2016 szeptember 3-4-én adták oda Mudi Robinak. A dolog, hogy legyen körülötte jóérzés, egy motoros túrával egybekötött odagurulás-átadás volt.

Szombat délután a bánrévei határátkelőnél gyülekezett a csapat. Útközben megelőztük a North Patrolosok egy csoportját, aztán az egyik kútnál vagy 40 motort még, gyanús volt, hogy ők is oda igyekeznek ahová mi, és közvetlen utánunk be is robogtak. Milyen kicsi a világ, megint bebizonyosodott, megint találkoztunk ismerőssel, pedig nem is számítottunk rá.

Aztán a Zoli üdvözölte az egybegyűlteket, és nem tudom elmondani, de olyan jól csűri-csavarja a szavakat, hogy ahogy hálát ad a jóságért, meg hogy ott voltunk, hogy legszívesebben szerintem lerángatta volna mindenki a betonkockáról amin állt, hogy jól megölelgesse, aztán útra keltünk. Zoli még arra is figyelt, hogy rendezetten haladjon a csapat, elmondta miként hogyan fogunk menni, és ne legyen előzgetés meg kavarodás útközben, vigyázzunk egymásra.

Szóval a majd kétszáz motor elindult úgy Krasznahorkára a kempingbe, hogy útközben mindenki nagyon fegyelmezetten tartotta a cipzárt, és tényleg nem volt előzgetés. Útközben az emberek néhány faluban biztos tudták, hogy jövünk, mert kint ácsorogtak, integetek mosolyogva a népek. A rendezők lezárták a kereszteződéseket, az autósok türelmesen kivárták míg elhaladunk, még sosem gurultam ilyen jót ekkora acélkígyóban.

Aztán a Kraszna Horka vár aljában, a kempingnél letáboroztunk. A kempinget gyakorlatilag megtöltöttük motorossal, ki sátorban, ki a helyi kis faházakban vackolt magának el éjszakára. A kis vidám flower-power színekkel festett faházakba beköltöztek a szigorra tetovált, fekete bőrbe öltözött motorosok, és a házikók előtt ücsörögve igen vidáman festettek.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Pünkösd miatt rövid hét volt, vagyis nekem olyan szerencsém volt, hogy több nap volt pihenős...
Bővebben...
Az ovi utolsó hete nagyon kemény. Mármint nekem... Évzáró, utolsóminden, táborszülői, sulisintéznivalók, füzetcsomagátvétel, apáknapja, úristenmindjártittazanyámis,...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához.

Iratkozz fel a hírlevélre!