Megújult a Honda CBR1000RR és a CB 1100 is

honda cbr1000rr fireblade sp sp2 2016 intermotA Honda október 4-én két legendás modell, a CBR1000RR és a CB1100 megújult változatát is bemutatta a kölni Intermot motorkiállításon.

A Fireblade 25. születésnapjára egy egészen különleges modellel rukkolt elő a Honda, amelyet két verzióban (SP és SP2) vásárolhatnak majd meg a sebesség megszállottjai.

A Fireblade mindig is az alacsony súlyú, fürge, könnyen kezelhető szupersportmotor szinonimája volt, s ez a jövőben is biztosan így lesz, a Honda mérnökei ugyanis ismét remek munkát végeztek.

HIRDETÉS (x)

A „Total Control” filozófia mentén fejlesztett típus 15 kilóval könnyebb és 8 kW-tal erősebb lett, így teljesítmény/súly aránya 14 százalékkal kedvezőbb. Ez minden idők legjobb eredménye a Fireblade történetében, folytatódhat tehát a motorsportikon menetelése.

A 2017-es modellév legfőbb hozadéka az átfogó elektronikai rendszer, amelyet szinte egy az egyben az RC213V-S MotoGP-versenymotorból emeltek át a mérnökök.

Ezzel a Total Control következő szintjére lépett a Fireblade, s ahogy azt már az elődmodelleknél is megszokhattuk, új mércét állított a szegmensben.

Hogy a pilóta mindig villámgyorsan, mindazonáltal teljes biztonságban motorozhasson, egyebek mellett üzemmód- és motorfék-szabályozó, kipörgés- és új blokkolásgátló, valamint gyorsváltó és visszaváltás-asszisztens került az új CBR-re. Újdonság továbbá az Öhlins Electronic Control Suspension névre keresztelt, elektronikus szabályozású futómű, ami rendkívül precíz beállítási lehetőséget kínál.

Először a modell történetében megjelenik a Fireblade SP2 változat. Az SP2-t átrajzolt égéstere, áttervezett szelepei és dugattyúi, valamint könnyű Marchesini kerekei különböztetik meg az alapmodelltől, s Sports csomagot is kínál hozzá a Honda a gondtalan pályahasználat érdekében.

Szintén az Intermoton gurult nagyközönség elé a modellfrissítésen átesett CB1100 EX és az új CB1100 RS. Ez a két modell remekül példázza a Honda mérnökeinek egyedülálló precizitását, elég csak egy pillantást vetni az átformált, látható hegesztési varratok nélkül készülő új üzemanyagtartályra, mely maga a tökély.

A modellfrissítés részeként az oldalidomokat, az ülést, a hátsó sárvédőt és a lábtartókat is átdolgozták, így még karakteresebbé vált a CB, erre tesz rá egy lapáttal az új, fénydiódás világítás és a rövidebb, szebb hangon daloló kipufogórendszer.

Míg a CB1100 EX negyvenküllős, 18 colos, horganyzott acélkerekeken gördül, az RS kivitel dinamikus, café raceres formavilággal, 17 colos alumíniumfelnikkel, széles, sportos abroncsokkal, meredekebb villával és alacsonyabb kormánnyal érkezik a kereskedésekbe.

honda intermot 2016-1honda intermot 2016

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Mióta karanténban vagyunk, olyan terülj-terülj asztalkám van nálunk, mint ide Lacháza. Hétvégén pl. egyik nap...
Bővebben...
Helyzetre való tekintettel egyre több időt tartózkodók otthon. Ennek egyik előnye, hogy kiülhetek az erkélyre...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!