Második lett a Honda Endurance Racing csapata

Tartalomjegyzék

honda endurance racing 1A verseny utolsó óráiban világossá vált, hogy ez lesz a hosszútávú-világbajnokság egyik legizgalmasabb és legemlékezetesebb összecsapása.

 

A Randy de Puniet-vel, Sébastien Gimbert-rel és Yonny Hernandezzel pályára lépő Honda Endurance Racing csapat egy egész álló napon át heroikus küzdelmet vívott a Le Mans-i 24 órás megmérettetésen, és végül második helyre hozta be a Honda CBR1000RR Fireblade SP2-t. A 2018/2019-es FIM Endurance-vb második fordulója mindvégig izgalmas, fordulatokkal teli összecsapást hozott, s csak az utolsó percekben dőlt el az elsőség sorsa. A Honda Endurance Racing mellett egy másik istálló, az 55-ös rajtszámmal induló Emeric Jonchiere, Stéphane Egea, Baptiste Guittet alkotta trió is sikeresen teljesítette a 24 órás futamot, és nyolcadik helyen futott be.

Ismét dobogós helyen végzett a Honda Endurance Racing csapata a 24 Heures Motos of Le Mans elnevezésű összecsapáson. A Randy de Puniet, Sébastien Gimbert és Yonny Hernandez alkotta trió – az egész napon át tartó száguldás után – végül második helyen zárt az immáron 42. alkalommal megrendezett eseményen.

Kezdetben a Honda pilótái vezették a versenyt, ám egy baleset miatt összetört, majd leesett hátsó lámpa miatt nem tervezett boxkiállásra kényszerültek, mely során mindössze három perc alatt kicserélték az alkatrészt, valamint megjavították a rakoncátlankodó gyújtáskapcsolót is.
Hiába esett vissza a csapat a 11. helyre, a Puniet, Hernandez, valamint Gimbert alkotta trió nem adta föl, így a Honda Endurance Racing csakhamar utolérte a vezető hármast, majd néhány körrel később már ismét a győzelemért harcolt.

Puniet nagy igyekezetében elhagyta a pályát, de ez szerencsére nem gátolta a felzárkózásban, ugyanis ő és a Fireblade SP2 is karcolások nélkül megúszta a kicsúszást, s a francia versenyző újabb boxkiállás nélkül folytathatta a versenyt.

Miután leszállt az éj, az alakulat szinte csak Randy de Puniet-re támaszkodott, és minden második pilótacserénél őt küldte pályára, hogy legtapasztaltabb versenyzőjük minél jobb eredményeket érhessen el napfelkeltéig. Ez remek döntésnek bizonyult, ugyanis az egykori MotoGP-pilóta ellentmondást nem tűrően gyorsult, mi több, az éjjeli etap végén, reggel hét körül megfutotta a verseny leggyorsabb körét is (1:36.819).
Ennek eredményeként a Honda Endurance Racing Fireblade-je mindvégig a mezőny leggyorsabb motorja volt, a reggeli órákban folyamatosan előzte ellenfeleit, és egyre közelebb került a végső győzelemhez.

 

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Mióta karanténban vagyunk, olyan terülj-terülj asztalkám van nálunk, mint ide Lacháza. Hétvégén pl. egyik nap...
Bővebben...
Helyzetre való tekintettel egyre több időt tartózkodók otthon. Ennek egyik előnye, hogy kiülhetek az erkélyre...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!