Bevégeztetett: Női Gyorsasági Motoros OB II. futam

Tartalomjegyzék

Húsvét hétvégéjén sikeresen lebonyolították az Alpok-Adria és a magyar bajnokság versenyeit, egyúttal ez volt a BR Organisation Kft. hattyúdala a Hungaroringen.

Húsvétkor sokaknak a pihenésé volt a főszerep, de nem a gyorsasági motorsport magyar versenyzőinek. Ők a Hungaroringen töltötték az ünnepi hétvégét, ahol az Alpok-Adria Bajnokság nyitófutama mellett a Magyar Bajnokság és a Női Gyorsasági OB második fordulóját is ekkor rendezték meg.

HIRDETÉS (x)

Végeredmény 600+ kategória

MAMS Országos bajnokság

1. Kis Viktória
2. Kis Anita
3. Lökös Klaudia
4. Fidler Rita
5. Süli Eszter

Dunlop Trophy for Ladies

1. Kis Anita
2. Lökös Klaudia
3. Fidler Rita

A sort az Alpok-Adria Bajnokság Supestock600-as versenye nyitotta, amelyben Kovács Niki (No1 Mini és Motoros team) egyetlen nőként az ötödik sor elejéről indulhatott a 30 fős nemzetközi férfi mezőnyben. Egy jó rajtot követően, sikerült eljönnie a középmezőnnyel, és már az ötödik körben megdöntötte korábbi egyéni legjobbját, mely egyben a női pályacsúcs is volt.

Újabb három kör és néhány előzés után pedig sikerült az, amiért igazából rajthoz állt ezen a versenyen, 1 perc 58 másodpercen belül motoroznia! Egészen pontosan 1:57.627-nél állt meg a stopper. Ekkor még ez volt az új női rekord. De nem sokáig.

Pár óra elteltével már a Magyar Bajnokság Superstock600-as futama várt versenyzőnkre. Akárcsak április elején, most is a nyolcadik helyről indulhatott Niki. A mezőny ezúttal lassan szakadt csak szét, Niki pedig tartotta az iramot a többiekkel, mi több, előzést előzés követve, egyre előbbre jutott. A verseny alatt újra és újra egyéni csúcsot futott, és a verseny alatt megfutotta a valaha volt legjobb női köridőt a mogyoródi pályán, 1:56.914-et. A második helyen haladó versenyző elesett, így Niki harmadikként kezdte meg az utolsó kört. Nem számított azonban a mögötte érkező társra, biztonsági utolsó kört futva, nem zárta az íveket, így három kanyarral a leintés előtt leszorult a dobogóról, és a negyedik helyet szerezte meg a versenyben.

Kis Viki (NEXT Generation Hungary) számára szintén nem volt izgalmaktól mentes ez a nap, ugyanis a versenymotorjának kulcsa Kecskeméten maradt. Egy készséges, kedves rokonnak köszönhetően, azonban időben megérkezett a kulcs a Hungaroringre, így az utolsó időmérőn már Viki is részt tudott venni. A kezdeti stressz érezhető volt a köridőkön, 2.01,526-tal a 2. rajtkockába sikerült kvalifikálnia magát a női mezőnyben.

Az időmérő után indult a versenysorozat egyik legkeményebb kategóriája, az Alpok-Adria Superstock1000. Viki 24 versenyző között egyedüli nőként állt rajthoz a 19. helyen. A rajtot rosszul kapta el, de még így is a 14. helyen sikerült elkanyarodnia a célegyenes végén. A harmadik körben megelőzték, majd tartotta a pozícióját a 11 körös verseny végéig. Pontszerző helyen, tizenötödikként ért célba élete legjobb köridejét, 1.58,725-öt megfutva.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Miközben szerveztem a csamos napot, azért folyamatosan a fejemben motoszkált, hogy még lehet idén olyan...
Bővebben...
Még mindig nem tudjuk, hogy mi baja a motoromnak, lévén, hogy megint nem ültem rajta...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!