Majzik Ibolya

Tartalomjegyzék

Aki először találkozik Ibolyával, rögtön elbűvöli a mosolygós, kedves lány. Amikor a versenyzésről kezdünk el beszélni, előjön a Horimoto Racing Team komoly tagja.

Persze, azért itt sem tudja meghazudtolni igazán önmagát, hiszen a kemény munkába is belefér egy kis humor és játékosság. No, de hogy lehet egy törékeny hölgyből motorversenyző?

− 2006-ban tettem le a jogosítványt, innentől számítanám a motoros múltamat, hiszen előtte maximum a hátsó ülésen, utasként tapasztaltam meg a motorozás élményét. Elsőként egy 2004-es Suzuki GSX-R 6oo-assal kezdtem, ami így utólag nézve elég bátor vállalkozás volt, szinte nulla tapasztalattal. Majd egy évvel később a 2007-es GSX-R-re váltottam, hiszen a Suzukinál történt 2006-os modellváltás miatt ez a motor sokkal könnyebben volt kezelhető az utcán, mint nagyobb testű elődje. Mai fejjel gondolkozva, inkább egy 250-est vagy egy másik, kisebb fajta motort ajánlanék a kezdőknek. Jobb folyamatosan tanulni, az alapoktól kezdve!

HIRDETÉS (x)

− Milyenek voltak a friss élményeid a saját motorral?

Ibolya profiloldala− A jogosítvány megszerzése utáni első utcai motorozást soha nem felejtem el. Akkor már a GSX-R-rel mentem, amit nehezebben lehetett kezelni, mint a tanfolyamon megszokott naked motort. Majd nagyjából két hét múlva szerveztünk egy motoros túrát a horvátországi Split-be. Amikor onnan megjöttem, már 2000 km „rutinnal” nem okozott nehézséget az utcai közlekedés.

− Gondolom, azért utána le se szálltál a motorról…

− Két nyarat vezettem utcán, majd ismerősök révén kikeveredtem egy motoros nyílt napra a Hungaroringre.

− Nem féltél először a pályán a rutinos pályamotorozók között?

Motorok
  • Suzuki GSX-R 600 K4
  • Suzuki GSX-R 600 K7
  • Yamaha R6R 2007

− Az első körökben inkább mozgó bója voltam a többi motorosnak, de amint megszoktam, ahogyan sokkal gyorsabban elmennek mellettem, és hogy mindenki biztosan kikerül, úgy nőtt a bátorságom is. Nagyon jó gyakorlási lehetőség kezdőknek! Minél többet jártam ki, annál gyorsabb lettem, majd már én is előzgetni kezdtem. A 2008-as nyár végére azt vettem észre, hogy már csak a Hungaroringre megyek, az utcai motorozás teljesen háttérbe szorult. Innen egyenes út vezetett tovább, főleg hogy a szezon végén találkoztam Horváth Lászlóval, a Horimoto Racing Team vezetőjével, akivel elkezdtünk a versenyzés lehetőségéről beszélgetni. Így a 2009-es szezont már a csapat színeiben kezdtem.

− És el is érkeztünk Ibolyához, a szárnyait bontogató motorversenyzőhöz?

− Igen, erre a szezonra már a motort is átalakítottuk a versenypályára, így egyelőre búcsút mondtam az utcai motorozásnak. A csapattal mindent az alapokról indítottunk, szép lassan csiszoltuk a technikámat. A 2009-es szezon elég jól sikerült, ráadásul megrendezték az első női kupasorozatot, ahol év végi összesítésben a BRO Fun Racing értékelést nyertem meg. A Motoros Szívek csapata is ekkor állt össze, ahol sok női motoros barátra tettem szert. Nagyon jó időszak volt az életemben!

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Szerintem kb. 10 éve készült az utolsó tetoválásom... vagy lehet, hogy csak nyolc. Azóta tervezem...
Bővebben...
Rá kell jönnöm, hogy ki kell szakadnom a mókuskerékből, hogy ne fásuljak bele. Ilyenkor valami...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!