Ste.funny :)

A munkámnak és a hobbyjaimnak köszönhetően elég magas fordulatszámon élem az életemet. Szeretek élni, szeretem az embereket, a szép helyeket, a napsütést, menetszelet.

1981-ben születtem második lánygyermekként egy alföldi városkában. Fiúnak vártak a szüleim, mára egy építőiparban dolgozó motoros nőt kaptak. Gerekként is vonzottak a különleges, bátorságot igénylő dolgok, és mindig érdeklődtem minden iránt, ami a gépekkel kapcsolatos. Emlékszem sokáig mindenáron autószerelő akartam lenni. 15 évesen letettem a kismotor vizsgát, de az élet úgy hozta, hogy akkor egyből nem tudtam motort venni.

Kislányból nagylánnyá cseperedve a technikusi után felköltöztem a „nagyfaluba”. 2005-ben megismerkedtem az akkori párommal, akinek volt egy Yamaha Wildstarja. Mögötte töltöttem 2 szezont. Tisztán emlékszem az első utunkra: 2005. május 1-én felmentünk Mátraházára. Az élmény szokatlan, de izgalmas érzés volt. Kellemes gyomorremegést éreztem ami mosolygásba mutatkozott meg rajtam. Röviden: BOLDOGSÁG, SZABADSÁG, SZERETEM!  Aznap este az ágyban is döntögettem a képzeletbeli kanyarokra.

 

HIRDETÉS (x)

A 2. szezonban sport-túrára váltottunk és felültünk egy Honda CBR 1100 XX-re. Valóban egész más kategória, ahogy megérzi az ember a lóerőket! Rengeteg helyet bejártunk, abszolút fanatikusak lettünk. Aztán azon kaptam magam, hogy egyre irigyebben figyelgettem a vezetők arcát a motorról leszállva. Elkezdett furdalni a kíváncsiság, vajon mit érezhetnek ők, és milyen lehet elől ülni.

Ebben az időszakban már aktív tagja voltam a CSAM-nak, sok mentális és technikai tudásra tettem szert, szinte együtt nőttünk fel az első fórumozókkal. Szépen lassan kialakult, hogy melyik kategóriával, motor típussal tudnék azonosulni, és megláttam ezt a kis kerekséget: BOCIT. Jé, mondom, ez ugyanolyan kerek mint én!  Akkor tudtam, hogy ő kell nekem! Közben az XX-en elsajátítottam az első fogásokat, jó kis tanmotor volt!

Végül 2006 telén lefoglalóztam a mostani motoromat egy 98-as évjáratú Suzuki GSXF 600-at: BOCIT, és 2007 februárjában végleg boldog tulajdonosa lettem. Azon a nyáron le is tettem rá a korlátlan jogsit, közben ahol béreltem neki helyet, tanulgattam rajta, róttam a köröket a teremgarázsban, lelkesen tesztelgettem a gépet és magamat.

Ste.funny :) profilja2007 nyár közepére kézhez vettem a jogosítványomat is, és abban a szezonban 2000 km-t bele is raktam. Idén hozzá tettem még 12 000-et. Hétvégi programként barátokkal bejártuk Magyarország nagy részét. Az első CSAM-os pályamotorozáson is részt vettem, hatalmas élmény volt, bár utólag belegondolva, nagy bátorság volt részemről 3 hetes jogosítvánnyal felmenni a pályára.

A motorozásaink legtöbbször célirányosak: várak, kastélyok, vadas parkok, de csináltunk már például thermál fürdős túrasorozatot is, halmoztuk az élvezeteket. A hétvégi motorozás mellett a másik hobbimnak és egyben kikapcsolódásomnak is tudok hódolni a spinningnek, nem maradok hűtlen a 2 kerékhez, abszolút fun lettem.

Mára eljutottam odáig, hogy motorcserén gondolkodom, bár nem sokkal nagyobbról álmodozom egyenlőre, egy CBR 600 F-fel szemezgetek. A következő szezonra tervezek több hegyi túrát is, a kanyarokkal még barátkozós szinten vagyok, mert az idén nem sok volt, és egy horvátországi túra is bele fog férni remélem!

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Pünkösd miatt rövid hét volt, vagyis nekem olyan szerencsém volt, hogy több nap volt pihenős...
Bővebben...
Az ovi utolsó hete nagyon kemény. Mármint nekem... Évzáró, utolsóminden, táborszülői, sulisintéznivalók, füzetcsomagátvétel, apáknapja, úristenmindjártittazanyámis,...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!