Babulu

Az én motoros pályafutásom is a párom megjelenésével kezdődött. Az autókat már korábban is szerettem, elég fiús lányról lévén szó, de a motorok nem túlzottan foglalkoztattak. Mikor megismerkedtünk épp tél volt, de volt egy GS 500-asa, amit sajnos el kellett adni, mire tavasz lett, mert autóra cserélte (elege lett a vonatállomáson való fagyoskodásból). Sajnos csak fotókon láttam a kis GS-t, de nagyon frankó gépnek tűnt.

Az első motoros élményem az Aprilia nyílt nap volt a Hungaroringen. Egyből megbabonázott az ottani hangulat, hogy mindenki mindenkivel barátságos, attól függetlenül, hogy nem is ismerik egymást. Irigykedve néztem, milyen könnyen terelgetik azokat a „hatalmas” gépeket. Hamar rájöttem, hogy ez egy zárt közösség, és hogy én ennek a közösségnek a része szeretnék lenni.

 

HIRDETÉS (x)
A nyár sajnos motormentesen telt, mert nem volt keret az autó mellett rá, úgyhogy maradtak a vizuális élmények, amiből a lakhelyemnek köszönhetően akad bőven. Néztem a TV-ben Talmát és szurkoltam neki, de sajnos nem sikerült túl jól az utolsó 125-ös évadja. Közben érkeztek a hírek a Balatonring felől és már tervezgettük is, hogy biza mi megyünk arra a tavaszi futamra.

Tavasszal következett a motorkiállítás, ami nekem hatalmas élmény volt, mert még sosem voltam és nem láttam egy helyen ennyi szép, új motort és felszerelést. Akkor már ismertem a CSAM-ot, de nem volt bátorságom a standon lévőkkel szóba elegyedni. Szépen be is vásároltam magamnak a kezdő felszerelést, mert addigra elhatároztam, ha törik, ha szakad én idén motorra fogok ülni. Csak egy valami hiányzott még, a motor.

Egy hónappal később azonban sikerült a páromnak szert tennie egy gyönyörű szép FZ-6-ra. Sajnos a nyár nem úgy alakult, hogy mentünk mindenfelé és jártuk az országot, mert nem volt túl sok szabadidőnk, és persze az idő is mindig azon a pár napon romlott el. Lehet, hogy egyelőre „koca” motorosok vagyunk, de ha nem muszáj nem szívesen ázik az ember lánya.

A szüleim persze nem támogatják a motorozást, kicsit a páromat is okolják, hogy „meghülyített”, pedig anno anyut is vitték MZ-ken és ETZ-ken, mégis rosszul lesz, ha meglát teljes menetfelszerelésben. Próbáltuk elmagyarázni, hogy mi igen is felelősségteljesen megyünk, beöltözve, nem száguldozva, de nem sokat enyhültek.

A kaput az tette be mikor augusztusban bejelentettem, hogy én márpedig motoros jogsit fogok szerezni. De tántoríthatatlan voltam. A párom mindenben mellettem áll és támogat, sőt még az ő szülei is, anyuék meg mára beletörődtek, hogy úgysem tudják tiltani.

Most itt tartok. Folyamatban a jogsi, remélem tavaszra meglesz, és akkor már csak azt az akadályt kell leküzdeni, hogy miből lesz nekem saját motorom. Remélem ezt is meg fogjuk oldani, mint az eddigieket. Addig is gyűröm a sulit, a jogsit és gyűjtöm a pénzt a kiszemelt áldozatra, ami nem más mint egy kis 250-es Bandita!

Remélem még sok jó élményem fog fűződni a motorozáshoz és így, hogy tagja lettem e közösségnek sok értékes és érdekes emberrel ismerkedhetem meg. Egyelőre ez az én motoros pályafutásom, remélem ez még csak a kezdet…

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Szerintem kb. 10 éve készült az utolsó tetoválásom... vagy lehet, hogy csak nyolc. Azóta tervezem...
Bővebben...
Rá kell jönnöm, hogy ki kell szakadnom a mókuskerékből, hogy ne fásuljak bele. Ilyenkor valami...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!