Süli Eszter

Tartalomjegyzék

Eszter 2006-ban a Dunlop-Trophy 125 Sport kategóriájában év végi összesített 6. lett, az Aprilia Kupában pedig 5. Egyedül volt lány a versenysorozatokban. 2007-ben megpróbálta a 600-asok világát, elvégezte a HMI Mesteriskoláját, ahol a záró versenyen, ismét csak pasik között 2. lett.

2008-ban kicsit hátat fordítva az aktív motorozásnak átnyergelt a jet-skire. Részt vett a Magyar Bajnokság (OB) futamain. Slalom Lady kategóriában az OB összesített 5. helyén, ezen belül a szövetségi gépet használók között az 1. helyen végezett.

Hogyan kezdtem? Mint minden mást, hirtelen, megmagyarázhatatlanul rám tört a semmiből az érzés, mi lenne, ha motoroznék? Nem volt hosszú előzménye, gyerekkorra visszanyúló gyökereket sem tudok felmutatni, szűk családomban is csak nagybátyám tekergett egy Verhovina nyergében Kiskőrösi bukósisakban, szigorúan trapéznaciban a Budagyöngye-Zugliget endurance távon. Persze egyszer-kétszer szerelmes tiniként kuporogtam hátsó ülésen, de az önálló kezdet még éveket váratott magára.

HIRDETÉS (x)
Az első lépést akkor tettem meg, mikor egy 2003-as őszi ausztriai kirándulás során felfedeztem, jéééé mennyi motoros lány van, és milyen jó a rucijuk! Nekem miért nincs ilyen szép bőrruhám és sisakom, amiben itt a csajok száguldoznak? Nekem is kell ilyen! Nos, megtörtént a felszerelés beszerzése és azon nyomban felültem akkori párom-, azaz a motorja hátsó ülésére. Egyébként rajta is abban az évben tört elő a motorozási láz, tehát ő sem volt az a gyerekkori kezdő típus.

Mint tudjuk, a hátsó ülés csak igazán szerelmes hölgyeknek való, akik elviselik annak minden kényelmetlenségét. Nálam a szerelem már éppen múlott, így az ülés nagyon nyomott. S jött a nagy ötlet, miért nem én vezetek?

Seszty profiljaA gondolat 2004-re érett meg teljesen. Persze következett a szokásos út: a család betörése, jogosítvány megszerzése, motorbicaj megvétele. Mivel 2003-ban volt egy remek közúti autóbalesetem, így ennek hatására úgy éreztem, hogy a jogosítvánnyal egybekötött oktatás során átadott tudás mennyisége nem elegendő ahhoz, hogy motoros múlt és családfa híján nekivágjak Budapest útjainak. Ekkor indult a Hungaroringen az Aprilia Iskola. Itt minden eldőlt. A közút megmarad másoknak. Azóta is hatalmas elismeréssel adózom minden motorosnak, aki mer közúton menni. Az én világom inkább a pálya.

Azért a közutat is megpróbáltam, egy GS500-as burkolt változatával, de alkatomból és kezdeti bátortalanságomból fakadóan többször landoltunk a földön elfekve szépen egymás mellett, alatt, fölött mikor hogyan sikerült éppen. Végül az Aprilia Iskola hatására egy Aprilia RS125-tel találtunk egymásra, ami úgy gondolom minden szempontból jó választás volt kezdetnek.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Amilyen szépen indult a december, annyira nem karácsonyi most az időjárás hangulata. Jövő hétre meg...
Bővebben...
Szerintem kb. 10 éve készült az utolsó tetoválásom... vagy lehet, hogy csak nyolc. Azóta tervezem...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!