Jankowska Radoslawa

Tartalomjegyzék

Miután megbarátkoztam vele és már nem rettegtem, lekaptam róla a kis idomot, ami nem tetszett. Elég hamar elkezdtem utasokat is szállítani, meg persze túrázgatni. Az első hosszabb túra 2002 nyarán volt, egy hétig túráztam Honsun, a főszigeten. Komppal felmentem Oszakába, onnan Kiotóba, majd Hirosimán át délre, és végül át a két szigetet összekötő hídon. Nagyon jó volt először végigcsinálni egy sátras túrát és erre rá is kaptam a későbbiekben.

 

HIRDETÉS (x)
Az alatt a 3,5 fél év alatt mind a négy nagy szigetet bejártam, alig egy-két tartomány maradt ki. Amikor befejeztem a tanulmányaimat, leadtam minden tantárgyat az volt a jutalmam saját magamnak, hogy 43 napig túráztam, sátoroztam és ezalatt eljutottam Japán legészakibb pontjáig, és összesen 10000 kilométer tettem meg. Nagyon nagy kaland volt ami örökre megváltoztatta az életemet. Amikor 2004 őszén eladtam a motort, 53000 kilométert futott már, és perszea szívem majd megszakadt. Ezután jött 2 év kényszerpihenő, ami alatt csak az olasz újabb motorját próbáltam ki egyszer, egy BMW R 80 GS-t, meg persze utas voltam pár ezer kilométeren át.

De végül 2006 áprilisában megint jött az alkalom és a lehetőség hogy megvegyem a második motoromat. Vele egy internetes oldalon „ismerkedtem meg” és ez is szerelem volt első látásra. Amikor elutaztam megnézni és kipróbálni, már teljesen kész voltam tőle. Már jó ideje nézegettem a Kawasaki ER-5-ösöket (mert kezesek és túrázásra is nagyon jók. Ez meg ráadásul le is van fojtva, így „A korl.” jogsival is vezethető) és most itt volt egy, ami rám várt. A „Kis dög” (avagy Mahajána, vagyis nagy jármű) 1998-as, Németországban kezdte pályafutását, és 36000 kilométer után került hozzám.

Most, 2007 nyár elején 52000 kilométer van benne. Tavaly észak-Magyarországon, kicsit Szlovákiában keringtünk főleg, de volt egy jó kis Alpok-túra is, ami alatt megjártunk pár hágót, többek közt a Stilfserjochot, ami nagyon nagy élmény volt. Egy csapattal voltam és ez jó volt, mert rengeteget tanultam tőlük. Novemberben pedig letettem az „A”-t is, így ha majd motort vátok, nem kell a teljesítményt néznem, de ez egyenlőre nem aktuális.

Idén Olaszországba tervezek egy kb. 3000 kilométeres túrát, ami remélem jól fog sikerülni. Nagyon boldog vagyok az ER-5-tel, mert tényleg remek kis járgány, az én testalkatomhoz pont jó és megtestesíti a motorozásnak azt a válfaját, amit én legközelebb érzek a szívemhez: vagyis a felfedezős, barangolós túrázást, ahol nem a végállomás a cél, hanem az odavezető út, ami akkor a legjobb, ha tele van jó kis kanyargós utakkal és sok-sok élménnyel.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Az egyik nyilvános motoros csoportban felmerült annak a lehetősége, hogy a csapat moderátora egy KRESZ...
Bővebben...
Múlt héten elmentem egy nyílt napra a MAMI motorkerékpár szerelő szakközépiskolába. Nagyon megörültek nekem, azt...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!