Pasi, akire gerjedünk – Peleskey Bence modell

Tartalomjegyzék

peleskey bence modell4Peleskey Bence modell mondhatni világvándor, hiszen Algériában nőtt fel, s karrierje kapcsán is járja a világot. Mindezek mellett, imád motorozni, fiatalon quadversenyző volt. Amellett, hogy szexi fotókat kaptunk tőle, sok mindent elárult a modell szakma kulisszatitkaiból - az intim fotózásokról is - és arról, hogyan tartja karban a testét…

Peleskey Bence social media managerként, illetve modellként dolgozik, számos különleges fotósorozatban láthatjuk. Szerencsére, Bence még az igazi férfiideált testesíti meg, hiszen napjainkban egyre több rózsaszín pólós/inges "pasit" látunk, lányos testalkattal.

Nos, modellünk hosszú hajával, szakállával, tetovált bőrével, igényesen kigyúrt izmaival – bármilyen motorra képzelve – beindítja a csajok fantáziáját. Nem véletlen, hogy karrierje egy motoros fotóval indult be, mégpedig egy Harley-Davidsonon ülve, amelyet persze vezetett is...

HIRDETÉS (x)

De kezdjük az elején, hiszen Bencének nem mindennapi gyerekkora volt!

- Ahogyan olvastam, nem az átlagos magyar gyerekek életét élted, hiszen Algériában nőttél fel. Milyen volt egy hétköznapod gyerekként?

- A kilencvenes évek elején tértünk vissza újra Magyarországra. A harmadik osztályba csatlakoztam vissza, ami azért járt némi munkával, főleg a Szüleim és a tanáraim számára. Nálam tényleg csak kevés szerencsésebb gyermek lehetett ezen a világon, mert az aprócska kis várost és közvetlen környezetét még maga Rejtő Jenő is megirigyelte volna, ahol felnőttem. Az ablakomat kitárva az Atlasz hegység vonulatait láthattam és persze minden kő alatt lapult valami kigyó, vagy skorpió. (Előzetesen szigorúan felhívták a figyelmemet, hogy még csak véletlenül se babráljak vele... persze muszáj volt és rendre találkoztam is valamelyikkel.) Narancs- és citromfákon tanultam meg fára mászni és kulináris viszonylatban is egy teljesen új világ tárult elém. Néhány kilométerre már a Földközi-tenger mosta a partokat, és amikor tehettük, mindig ott voltunk a szüleimmel.

- Az érettségi után, miért indultál neki a világnak? Milyen országokban jártál?

- Egy nagyon kedves barátom édesanyja (Lencsi mama) lakott és dolgozott Izraelben, még az 1990-es évek derekán. Az egyik hétvégen pont ott voltam náluk, amikor Lencsi mama hazajött és elkezdett mesélni... (Ne feledjük, hogy akkoriban az internetet maximum hallomásból ismertük és ha valaki informálódni szeretett volna a nagyvilág dolgairól, akkor neki még például könyvtárba kellett járnia.) Egy egész délutánt átsztorizott, majd emlékszem, hogy egymásra néztünk a cimborámmal és a következő rövidke, ámde annál velősebb párbeszéd zajlott le: - Megyünk? - Megyünk!

16 évesek voltunk és senki sem vett komolyan minket. (Sosem vesznek.) Aztán tessék, itt vagyok most 20 évvel és megannyi országgal később!
Tényleg sok helyen jártam, azokat sorolnám, ahol éltem is: Algéria, Izrael, Új-Zéland - 2 ízben is, egyszer északi-, egyszer déli sziget -, Guatemala, Panama, Írország, Anglia, Franciaország, USA, Málta, Malaysia...

peleskey bence modell

- Nyelvtanulás szempontjából, nagyon jól indultál az életben. Gondolom, ennek áldásait azóta is érzed... Hiszen mi van itthon? Több százezer fiatalnak még a diplomája sincs meg a nyelvvizsga hiányában.

- Az igazság az, hogy ez az egyik legfontosabb dolog az életemben. Nem túl korán, de még időben rájöttem arra, hogy mekkora szerepe is van egy idegennyelvnek az ember életében... főleg, ha az az angol. Tulajdonképpen egy világútlevél. Ennyi jöves-menés közepette, azért volt, hogy bajba sodortam magam, de a nyelv segítségével, valahogy mindig sikerült jól kikeverednem a különböző helyzetekből (ezt most le is kopogtam virtuálisan). Lenne pár ötletem oktatásügyi miniszterként, hogy milyen tudás fontos a való életben való boldoguláshoz, az egyszer biztos, de erre a kérdésre térjünk vissza 20 év múlva...


- Ha jól tudom, üzleti főiskolán végeztél Budapesten. De mégsem ebben dolgozol...

- Igen, de itt egy kis helyesbítéssel hadd éljek, ugyanis közgazdászként végeztem, és ugyan már egy ideje freelancerként, de mint social media manager tevékenykedem. A jelenlegi munkakörömben vegyíteni kell a régi iskola alappilléreit a jelenkor (technikai)vívmányaival (lásd okostelefon és social media), ami kifejezetten érdekes és szórakoztató tud lenni.

HIRDETÉS (x)

- A modellkedés hogyan jött az életedben? Mi motivál eziránt?

- Nagyon vicces, mert amikor Párizsban éltem, már voltak szárnypróbálgatások, de úgy rúgtak ki minden ügynökségtől, hogy a lábam nem érte a földet. Ott elengedtem ezen álmaimat... Aztán eltelt 15 év, jött némi tetoválás és szakáll, majd álltam az utcán gyanútlanul és odaléptek hozzám egy lehetőséggel... valahol mégis ez volt megírva.

- Mennyi időt fordítasz a tested karbantartására? Milyen jól bevált trükkjeid vannak?

- A kulcsa az egésznek a mozgás és a diéta. Nem feltétlenül ebben a sorrendben, de a kettő egymás nélkül aligha működik. Nincsenek praktikák, vagy trükkök... edzeni kell és bírni a párolt csirke, brokkoli nem kifejezetten kellemes zamatát! Én annyit mozgok egyébként, amennyit csak bírok. Heti 5 súlyzós edzés mindig meg kell legyen, és mellé mindenhova gyalogszerrel járok. A tempós séta aerobnak a legtökéletesebb (számomra).

peleskey bence modell1

- Mint modell is folyamatosan járod a világot. Úgy tűnik, ez a sorsod, nem?

- A tavalyi évem volt a csúcs ilyen szempontból. Még december 26-án is volt egy utam Los Angelesbe. Ami épp annyira villanyozott fel, mint amennyire le is taglózott, hiszen már június óta vizionáltam magamban, ahogyan édesanyám halászlevét szürcsülöm egy fél kilós cipóval a kezemben... de ez sajnos tavaly elmaradt. Sok volt, de ha menni kell, hát menni kell!

- Milyen a modell szakma? Tudom, hogy mindennek vannak árnyoldalai, illetve jók is. Kegyetlen harc megy a modellek közt egy-egy munkáért?

- Őszinte leszek, fogalmam sincs. Én élek a kis világomban, teszem a dolgom, amiből akad elég (általában 117 dolog fut párhuzamosan). Amennyiben hívnak (és érdekes, illetve jó a projekt), akkor a legnagyobb örömmel teszek eleget a felkéréseknek. Újfent szerencsés vagyok, mert sokszorta érdekesebb ez a szakma, mint egy irodában ülni napi 8-9-10, vagy akár több órában. Egy igazán jó munkát még ennyi év után is mindig izgalommal vár az ember, de idővel persze ez is rutinná válhat. Ádáz harcot pedig, még ha jól emlékszem, senkivel sem kellett vívjak egy-egy munkáért, ezért ebben is szerencsésnek tartom magam.

- A férfi modelleknél is ugyanaz érvényesül, mint a nőknél? Tehát, olyan dolgokra gondolok, hogy például folyamatosan figyelik a súlyodat, a kinézetedet? Megmondják, hogy szakállt vagy bajuszt növessz? Szóval, hogy működik ez a világ?

- Ha jól akarod csinálni (mint bármi mást az életben, úgy gondolom), akkor itt is nagyon kell ügyelned a részletekre. Persze, hogy nem akar senki egy csapzott hajú, nem éppen top formában lévő modellel fotózni/reklámozni bármit is. A képeid alapján hívnak be, tehát ha nem úgy nézel ki, ahogy a portfóliódban... nos akkor másodjára már nem biztos, hogy hívni fognak. A szakállamat akarták már levágni, de ezeket a megkereséseket rendre el is utasítom, érthető okok miatt.

- Nemrégiben Bódi Szilvivel volt fotózásod. Az intim fotózásokat hogyan kezeled? Volt már valamilyen gond a partnereddel?

- Csak ismételni tudnám magam: ez is csak egy munka. Tény és való, hogy általában dekoratív emberek dolgoznak együtt, de például Szilvi is nagyon jó barátom, semmi több. Helyén kell ezt tudni kezelni, és szerintem a legtöbbünknek ez azért egészen jól is megy.


- A tetoválásaid miért készültek?

- Semmiféleképpen sem a modellkedéssel jöttek, illetve inkább fordítva. Talán a szakáll, haj, tetoválás kombináció miatt indulhatott el ez az egész. Az első tetoválásom még bőven a kilencvenes években készült, és szülői aláírást is kellett hozzá hamisítani.

HIRDETÉS (x)

- Említetted nekem korábban, hogy quaddal versenyeztél is…

- 2005-ben került a családba Evelin (egy Honda TRX 450R személyében), aki egy stock jószág volt, majd ugye az ember nem bírja ki és rápakol mindent, amit csak lehet. Leültetve, kiszélesítve, nagyobb henger, sportlégszűrő, fúvóka szett és még sorolhatnám. Gondoltam, hogy akkor talán ki is próbálhatnám magam versenykörülmények között. Ami nem is sikerült olyan rosszul, volt néhány dobogós helyezésem, de sajnos egyetemistaként nem nagyon tudtam finanszírozni a versenyhétvégéket, úgyhogy akkor muszáj volt búcsút intenem annak a világnak. Viszont mostanában egyre inkább foglalkoztat a dolog, hogy egyszer vissza kellene térni. A jogsit egyébként 2006-ban szereztem meg. Sajnos nem vezetek folyamatosan azóta, de ami késik ugye, az nem múlik.

- Azóta milyen motoros élményeid voltak?

- Érdekes, mert pont egy motoros kép volt az, ami igazán elindította a karrierem. Igaz, egy Harley-n ültem, ami addig elég messze állt tőlem, de a fotózáson vezettem is, ami óriási élmény volt, és a végére egészen megkedveltem! Azóta számtalanszor fotóztak már motorokkal, de az elsőt - azt mondják - az ember soha sem felejti el.

peleskey bence modell2

- Nem szeretnél mostanában motorozni, motort venni?

- De nagyon! Az elmúlt 2 évben folyamatosan keresgéltem, csak dönteni nem tudok. Valójában mindenből kellene egy: egy supermoto, egy gixxer is állhatna a garázsban, meg ugye hétvégéken azért rónám a köröket valamelyik pályán egy quaddal is... szóval egyelőre nem tudok dönteni.

- Mit nyújt számodra a motorozás élménye?

- Fura mód, nem forgalomban szerettem a legjobban motorozni, mert ott mindig van külső tényező, és egy régi nagy motorost idézve „100 felett már csak fizika van“, tehát ha hibázunk közúton, akkor lehet az életünkkel fizetünk érte. Nálam viszont két állása van csak a gáznak (és ezzel szerintem nem csak én vagyok így): vagy teljesen 0-án, vagy üveghang. Így jobban szeretek pályán, kontrollált körülmények között motorozni, de akkor ami a csövön kifér!

- Milyen érzés, mondhatni szexszimbólumnak lenni? Hiszen biztosan sok csaj hálószobájában van kitéve poszterként némely fotód...

- A kérdést köszönöm szépen! Megtisztelő ez a „cím“ és bevallom őszintén nagyon jól esik, de soha nem tartottam magam szexszimbólumnak. Ha látnátok reggel kócosan... biztos kimaradt volna ez a kérdés!

peleskey bence modell3

- Megszólítanak az utcán? Hogyan kezeled azt, hogy megismernek az emberek?

- Egyre többen mostanában, ami azt illeti. Az elején rendesen zavarba jöttem, de hál' istennek mindig pozitívan közeledtek felém. Ilyenkor döbben rá az ember, hogy az internet világán túl is van élet, ugyanakkor mégis mekkora ereje van a világhálónak.

- Milyen terveid vannak a jövőre nézve?

- Mindig rengeteg tervem van, de most még az átlagosnál is több. Úgy érzem, hogy a sok-sok évi munka és befektetett energia most kezd el megtérülni, és ez valahol szenzációs érzés. Kissé babonás vagyok, illetve a sors mindig meg tudja tréfálni az embert, úgyhogy semmi konkrétumot nem szeretnék mondani, viszont ha minden jól megy, akkor a fényképek után jön majd a mozgókép.

peleskey bence modell5

Fotók:
Íjas: Pintér György
Tütü : Laki-Lukács Boldizsár
Motoros: Zsolyomi Norbert
Tél: Dévai Zoltán
Erdő: Bársony Bence
Andrássy út: Korcsog Zoltán

 

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Mióta karanténban vagyunk, olyan terülj-terülj asztalkám van nálunk, mint ide Lacháza. Hétvégén pl. egyik nap...
Bővebben...
Helyzetre való tekintettel egyre több időt tartózkodók otthon. Ennek egyik előnye, hogy kiülhetek az erkélyre...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!