A V-Rod Muscle új kampánya

A Harley-Davidson cég egy egészen új hirdetési kampányt készített az új V-Rod Muscle eladásának megsegítésére.

A tradícionális gondolkodású, amerikai motorgyár ezútal új vizekre evezett. A V-Rod legújabb, 209-es változatát egy híres modellel, Marisa Millerrel tuingolta fel.  ültette a legújabb. 2009-es modellre. A Sports Illustrated fürdőruha kiadása és a Victoria's Secret modellje igazán jól mutat ezen a dögös, új izommotoron. A marketingigazgató szerint, a V-rod művészi formáit kiemelik a hölgy kellemes hajlatai, amelyek nem csak egy klasszikus amerikai szépséget, hanem erőt és sportosságotis sugároznak.

HIRDETÉS (x)

Miller maga is motorkerékpárokközelében nőtt fel Kaliforniában. Apjaés nagybátyja is Harley-Davidsonon motorozott. Persze ez még nem jelenti azt, hogy ettől többen megveszik majd a V-Rod Muscle-t.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Már az ötletelgetés első fázisait is végigkísérték a barátok, ismerősök aggódó kérdései: „biztos, hogy egyedül...
Bővebben...
Arról már írtam korábban különféle pontokba szedve, miért szeretek egyedül motorozni. A nyűgöket leszámítva rengeteg...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!