Motoros amazonok a TV-ben

Tartalomjegyzék

Mit szólt volna Darwin, ha a Galapagos szigeteken békésnek indult reggelizése közben szőke amazonok motorjaikon száguldanak el kunyhója ablaka előtt? Valószínűleg a fajok eredete az óriás teknősöknél megszakadt volna, és elméletében a főemlősökig már nem jutott volna el.

Szerencsére ma már nem ennyire meglepő, hogy fiatal Hölgyek hatalmas paripákra pattannak és több tucatnyi ménest szelídítenek meg. Így van ezzel Matusik Andrea és Majzik Ibolya is, akik motorjaikkal begördültek az RTL Klub Reggeli műsorába múlt hét pénteken, ahol a Csak csajok rovatban a két műsorvezető Rubint Réka és Ördögh Nóra fogadta és faggatta őket.

 

HIRDETÉS (x)

Andrea autós-motoros családban nőtt fel, így a benzingőz körbelengte gyerekkorát. Felcseperedve folytatta a családi hagyományokat, immáron hatodik éve a gyorsulási, azaz dragbike versenyek állandó résztvevője. Öt évig egy 125 köbcentis Apriliat röpített a táv végéig. Nem elhanyagolható, hogy versenyzésének már első évében 2003-ban a Magyar Bajnokságban összetettben a második helyen, majd az ezt követő négy évben (2004-2007-ig) összetettben rendre az első helyen végzett, azaz Magyar Bajnok volt.

2007-ban kategóriát váltott, és innentől három kategóriában indult egyszerre. A 125-ös mellett a Moditwin-ben egy ezer köbcentis V2-es hengerelrendezésű, száztizennyolc lóerős, közel kétszáz kilogrammos Aprilia „szörnyeteg” szarvát tépte tovább. Illetve a nosztalgia kedvéért, a szocialista kategóriában egy átépített MZ nyergében is harcba szállt. 2008-ban a szoci kategóriában Magyar Bajnokságban az összetettben első, a street 400-as osztályban harmadik lett. Habár a 125-ös motort még a szezon vége előtt eladták, Andi így is megnyerte azt a kategóriát is.

A Moditwin kategóriában (1000-es Aprilia) a motorba rengeteg fejlesztést tettek, azonban ezek kezdetben nem érték el a kívánt hatást. Később aztán sikerült egyenesbe kerülni és a Motoport-kupa összesített versenyében a második, az Országos Bajnokságban a harmadik helyen végezni. Az MZ-t Hadobás Péter, a nitróval tuningolt Aprilia Falcot pedig a Czettner Művek készítik fel a versenyekre.

Tudásával és rátermettségével rendre maga mögé utasítja a férfiakat, Magyarország egyik legeredményesebb motorversenyző nője. Serlegekből több, mint kétszázat birtokol. Jelenleg gépészmérnöknek tanul. Reméljük és kívánjuk neki, hogy idén is az elmúlt években tőle megszokott kiemelkedő formáját hozza és újabb polcokat rendszeresíthessen majd a trófeáknak. Drukkolunk neki, hogy az az álma is beteljesülhessen, hogy a király kategóriának számító Competition osztályban mérhesse össze tudását a magyar és külföldi versenyeken.

Ibolya a motorsport terén még alig egy éves karrierrel büszkélkedhet. A tavalyi évben csak párszor merészkedett fel a pályára teljesen utcai motorjával, kezdetben a „csajos pályázások” alkalmával, majd már a férfiak között is próbálgatta tudását. Teljesítményét tekintve mondhatjuk úgy is, hogy üstökösként robbant be a gyorsasági motorsportba.

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

Mivel a jó idő csak nem lankad, így a holnapi napot is motorozással fogom tölteni,...
Bővebben...
Régi vágyam volt, hogy ismét kutya tulajdonos legyek. A héten teljesült a vágyam, kis tappancsok...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!