Nem vagyok háttámla

backrestA Harley-Davidson cég július elején bemutatta legújabb „nem vagyok háttámla” elnevezésű kampányát.

A Harley-Davidson cég július elején, a 2006-os AMA/FIM „A nők és a motorkerékpár” elnevezésű konferenciáján a Georgia állam béli Athens-ben bemutatta legújabb „nem vagyok háttámla” elnevezésű kampányát. Ennek keretében minden kerekedőjükhöz eljuttatják az ezzel kapcsolatos posztereket és katalógusokat, hogy segítsék őket a női motorosok felé való nyitásban.

HIRDETÉS (x)

A kampány ötlete onnan jött, hogy a cég marketingesei így próbálják a hölgyeket rávenni arra, hogy a motorkerékpár hátsó üléséről előre üljenek. A kampány egyelőre csak az egyesült Államokban zajlik.

 

Nyomtatás E-mail

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Kedvelj bennünket

Motoros filmadatbázis

Blogok

A héten megint nem volt motorozás, pedig az időjárás miatt akár lehetett volna. A nyakamba...
Bővebben...

Rólunk

"A jó kislányok a mennybe mennek, a rosszak mindenhova"

A Csajokamotoron.hu magazin oldalain minden információt megtalálsz, ami a motoros nőket érdekli, amire szükségük lehet a motoros jogosítvány megszerzéséhez, vagy egy motoros túrához. 

Iratkozz fel a hírlevélre!