MotorbemutatóMotorok

Lorenzo Lamas dobozos motorja

badlander 01A Lorenzo Cycles csapata – Lorenzo Lamas, Chad Greulach és Eddie Trotta – 2009-ben kezdte a közös munkát.

Eddie Trottának ez az első kalandja a baggerek terén, ám nem ez az első motor, amit épített, hiszen számára az elmúlt évek motorok építésével és egy világklasszis versenycsapat irányításával teltek.

Lorenzo Lamasnak sem jelentett újdonságot a motorozás és a motoros világ. 1979-ben épített magának egy choppert, majd az évek során rengeteg remek, kereskedelmi forgalomban kapható motort vásárolt és használt.

 

Az elmúlt szűk két év igen mozgalmas és eredményes volt számukra, hiszen az idei Daytona Bike Weeken mutatták be új baggerüket, a Badlandert, ami a második motor abban a sorban, melyet a 2009-es Daytona Biketoberfesten bemutatott Icon Chopper nyitott.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A koncepció minden motor esetén azonos: minden egyes modell 13 elemből épül fel. A Badlander esetében ez a következőket jelenti: elnyújtott tank és táskák, oldal panelek, egyedileg tervezett kuplung- és fékkarok. A vezető lábtartóját, a markolatokat, valamint a légszűrőt is a Thunder Cycle készíti.

A blokk gyémánt vágott, 1700 cm3-es hengerűrtartalmú, melybe egy 6 sebességes Harley váltó került, hidraulikus kuplunggal. A kerekek a Rampage Tuff Luck Mod sorozatából származnak, a megállásról pedig ABS-es, egyedi féknyereggel szerelt fékek gondoskodnak.

Az Eddie Trotta által tervezett Thunder Cycle első sárvédő a 200 mm-es első kerékre kerül. A kipufogóról pedig a Bassani gondoskodik. Egy Badlander ára 52.500 dollár. A megrendelt motor festése egyedileg választható.

badlander 02badlander 03badlander 04badlander 05badlander 07

 

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük