Leleplezték a BMW Concept RR-t, ami megerősíti a jövőbeli S 1000 RR iránti elkötelezettséget
Nos, egyelőre nem az S 1000 RR új generációjáról van szó, legalábbis nem sorozatgyártású formában, de a BMW Motorrad leleplezte a BMW Concept RR-t.
A Concept RR-t az idei Concorso d’Eleganza Villa d’Este rendezvényen, az olaszországi Comói-tó partján megrendezett Concorso d’Eleganza Villa d’Este rendezvényen mutatták be a különleges vendégeknek.
A BMW Motorrad ezzel megerősítette elkötelezettségét a jövőbeli RR szupermotorkerékpár modellek iránt. A feltűnő új koncepciót ugyanaz az 1000 köbcentiméteres motor hajtja, mint Toprak Razgatlıoğlu Superbike-világbajnok S 1000 RR-jét. Ez nem egy 800 köbcentiméteres motor, ahogy azt egyesek feltételezték. Valójában ez a motor több mint 226 lóerőt produkál.
Sajnos jelenleg nem eladó, főleg, hogy ezt a motort nem korlátozzák a károsanyag-kibocsátási normák. De abban biztosak lehetünk, hogy a BMW biztosan merít majd a koncepcióból a jövőbeli RR-hez.
Ilyen például a fényszóró, ami arra utal, hogy közúti jogosítvánnyal rendelkező gépként is elérhető lesz, míg a kizárólag versenyzésre szánt modell is elérhető lesz, mint például a Yamaha YZF-R1 és a Suzuki GSX-R1000RR Európában.
Lapozd végig a galériát!










Ami az elektronikát illeti, megtartja ugyanazokat az elektronikus vezérlőrendszereket, mint a World Superbike versenygép, amely a motorvezérlést, a kipörgésgátlót, a motorfékezést, a versenyből származó kapcsolórendszereket szabályozza, a széria teljes színes TFT műszerfali kijelzőt pedig lecsupaszították egy kisebb, csak a versenypályára szánt tárcsákért.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. ![]() |
A vázon lengőkarcsapok és lábtartók is találhatók állítható pozícióval.
A BMW Concept RR-t lenyűgöző, szénszálas anyagból készült karosszériába burkolták. A BMW elmondása szerint a nagy végsebességhez és a kanyarsebességhez szükséges aerodinamikára helyezik a hangsúlyt. A wingletek azonban kisebbek, mint a jelenlegi S 1000 RR-en és M 1000 RR-en találhatóak, A fényszórók mellett aranyozott szemhéj-szerű másodlagos lamellák simítják a légáramlást.
Már csak a BMW Motorrad bejelentésére kell várni, hogy a vásárlóközönség és a versenycsapatok számára is elérhetővé tegyék. Ez hamarosan meg is fog történni.