fbpx

Kis motorról nagy motorra: nem lesz túl nagy a váltás? – VIDEÓVAL

A zárt facebook csoportunk tagjai is megírták a véleményüket. Íme néhány közülük:

“Igaz, más típusok, de ETZ 250 után R6. Hamar meg lehet szokni 🙂 csak ügyesen, ne gyulladj be 👍🏻 elsőre nálam se fért volna be a zabszem sem, de kb negyed óra alatt felengedett a kezdeti betojás.”

“Szerintem sem kell megijedni. Én Simsonról 600 ccm-re ugrottam. Nem volt gond ebből.”

“Szerintem ez ember és vérmérséklet függő is. Én sokkal inkább paráznék a V2 nyersessége a sor4 kezessége után kérdéstől. Minden esetre ne tőlük és a véleményüktől tedd függővé szerintem. Te érzed, te tudod.”

“Honda cbr 125-ről ültem Sv 650-re. Imádtam, ne félj tőle!!”

“Szerintem nem a 70 ló a kérdéses, hanem a kanyarodási ív, motor kezelés megszokása, stb. Azért az a +30 kg.. áh, mondjuk jól van elosztva. Ülj rá és tudni fogod, hogy megszoksz vagy megszöksz.”

“DT 125rol ultem at DL650re. Semmi gondot nem okozott a loero kulonbseg, tudni kell parancsolni a keznek.”

“Simó után 250, majd 1200… Így hozta a sors, egy percét se bánom. Annyit kaptam útravalónak, ne olyan kövér gázzal induljak, mert keresztbe áll alattam. Ez vállalható volt🤗 Imádom. Ha kell megy, de tudom, h nálam a gyeplő! De azért a nyári Humda tréning is igazi kapcsolatterápia volt😁😎”

A legnépszerűbb női motorkerékpárok

“50es robesz után ültem 500as nagy motorra az elején furcsa volt de nagyon hamar megszoktam.A gázkerelésre figyelni kell,de enyi szerintem nyugottan vágj bele.Próbáld ki hogy kényelmes e neked mert más az üléspozició és a térdszög.És másként kell vele kanyarodni.😉”

“125-ről ültem át egy 750-re. Az ismerősi körömben is vannak olyanok, akik nagyobbat ugrottak. Ne félj tőle, minden csak rajtad múlik. 🙂 Tisztelni kell, hogy ez már egy erősebb vas, fokozatosan húzni a szarvát, és akkor nem lesz probléma. Én jó vásárlást kívánok. 😁”

“Nulla motoros élettel kezdtem motorozni. Egy 600 as bandittal, szerintem az érettséged dönti el hogy hogyan motorozol. Vágj bele! 😊”

“250-es Gsx-R után vettem 650-es SV-t. Az a motor egy kezesbárány. Imádtam!”

“Én olyanon tanultam, szerintem így, hogy van már tapasztalatod nem fog gondot okozni. Szeretni fogod, kérdés talán annyi, hogy milyen magas vagy, nekem 164cm – vel alig ért le a lábam. 😢”

“A motoros múltam jelentős részét SV nyergében töltöttem. Egy sor4es 600as Banditról ültem át. Teljesen más, sokkal nyersebb, vadabb, milliószor többet kell váltogatni cserében igazi élménymotorozást kap az ember. A sor4ek szépen, folyamatosan adják le az erőt ez pedig már alacsony fordulaton is egy vaddisznó. Előzésnél, gyorsulásnál simán ott voltam az ezresek mögött. Meg kell tanulni kezelni és jól ki kell ismerni. Ahol nagyon figyelni kell rá azok a kanyarok pont azért mert alacsonyabb fordulaton is nagyon húz és ez kanyarodásnál okozhat meglepetést már a legkisebb gázadásnál is. Én imádtam, bejártam vele Svájcot, a Balkánt, Ausztriát és az összes szomszédos országot. Műszakilag nagyon megbízható és a fenntartása sem drága. Nem aggódj a lóerők miatt hiszen a kantár a te kezedben van ők úgy futnak, ahogy te hagyod 🙂”

“Szia, ez ugyan nem Suzuki, hanem KTM, de én 390-ről ültem át 690-re. Szerintem ha te úgy érzed, hogy elbírsz vele nyugodtan vállald be, ha van lehetőséged rá én biztos kipróbálnám picit a helyedben (akár ha van olyan ismerős aki hajlandó egy pici körre odaadni).”

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

5 1 vote
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x