fbpx

Kicsinyke kedves kecske – Kawasaki D-tracker 125 2012 Teszt

Kawasaki D Tracker 125 2012 tesztVannak ezek a sárdagasztó típusok, meg a szupermotyók, és hát én nem vagyok ez a szupermotyózós se, de ennek ellenére egész megkedveltem ezt a kicsinyke jószágot.

Ránézésre a szentem eléggé szúnyogfazon, amint beindítod kellemesen pattogós hangján adja tudtodra, hogy ő ugyan nem hangos, de azért menne. Ráülve fapados komfort fogad a fenekednél, és az  egyenes kormányt megfogva kicsit hegyi bringás érzeted támad, de elég gyorsan elmúlik ez, amikor elkezd poroszkálni.

Városban őrületesen jót lehet vele tekeregni, valami betegesen jól lehet vele navigálni az autók és a hepék meg a hupák között: a hajamat eldobtam és csak húztam és váltottam és húztam és fel meg le, lelelele, felfelfeel, fellefellefelle, kanyarodás jobbra-balra, döccenő járdaszegély nem számít, csak mentem mint Maris a káposztásban.

A műszerfal rendkívül hagyományos és minimalista, célratörő, nincs felesleges sallang, csak a lényeg: index, kétoldalt, kilométer óra mutatósan, visszajelzés, hogy lent van a stender, ha ott hagyod és sebességbe téve indulnál. Ez hasznos, mielőtt elkezded keresgélni, hogy most mit felejtettél el.

Még több kép a galériában!A külsejét tekintve nem lihegték agyon a dolgot: akinek ilyenje van, az úgyse a polírozással meg a hajlásszögekkel és az illesztésekkel fog vesződni. Ennek megfelelően van felbiggyesztve minden a bringakormányra, minimalista egyszerűséggel. A műszerfal is minimalista, bár digitális: a fordulatszám egy növekvő-csökkenő csíkban jelentkezik és egy jó nagy szám mutatja mennyivel haladunk.

A kicsinységéhez mérten igen jó fékje van, arányos a teljesítményhez és a lendülethez. A váltó élvezetesen finom, jól eltalálható az üres, és az oda-vissza gyors kapcsolgatásoknál is szépen teljesít városi küzdelem közben is. Napközben igen jól csapathatunk vele mindenfelé, éjszaka viszont a lámpácska inkább csak reflektor állásban használható, a sima tompítottat én biza kevésnek találtam.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x