fbpx

Jula

Még 1998 ban tört rám a motoros szenvedély, akkor még csak egy 90 cm3-es robogóra volt lehetőségem. Egyébként Imre Juditnak „Julának” hívnak, idén 24 éves vagyok.

2003. január elején haza hoztuk a 250-es Banditomat, amit sajnos csak május 9-éig használhattam, mivel egy autos nő elütött. A motor totálkáros lett, nekem 23%-os egészségkárosodásom lett (repedések, törések, ízűlt-ínszalag sérülés, nyakcsigolyám elmozdult…). És mindez 46,7 km/h-nál, természetesen rövidnadrág-pólóban… Azóta csak felvonulásokon ülök úgy motorra, hogy nincs rajtam bőrruha.

2003. augusztusában sikerült szert tenni egy 400-as Banditra. Közben folytak a tárgyalások és egy nagyon korrekt céggel ismerkedtem meg, ők a REGRES-CAR. Ajánlom minden bajba jutott figyelmébe! 2004. julius 20-án pedig hazahozhattam a 600-as GSX-R-emet! 🙂

 

Azota 4 év telt el, 26 000 km van már benne. Sokan kérdezik, hogy lesz-e nagyobb… Ki ne szeretne, de ezekre az utakra fölösleges, drága a teljesítményadó, a benzin, a biztosítás… Meg hát a kis gixer vége is 243 km/h, 126 LE és semmi problémám nincs vele.

Jula profiljaKöszönöm a lehetőséget! Remélem valahol összetalálkozunk egyszer! Jó motorozást és rengeteg balesetmentes kilométert kívánok nektek!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x