fbpx

Hogy lesz a legrosszabb napból a legjobb Kunmadarason?

kunmadar 2013 junius heniEgész héten kaptam a rossz híreket, de tartottam magam mert kemény motoros csaj vagyok. A verseny előtti nap, mikor a barátnők sorba lemondták, hogy jönnek, kicsit eltört a mécses, de tudtam, hogy mindennek oka van. Össze szedtem magam és csak arra koncentráltam, hogy én bizony 3. leszek június 29-én Kunmadarason.

Eljött a reggel. Viszonylag korán indultam a nevezés miatt, de a kedvem továbbra is elég rossz volt. Életem első Kunmadarasa, amikor úgy indultam el, hogy gyakorlatilag nincs értelme. Nevezés után a gépátvevős fiúk kicsit meghozták a kedvem és már picit jobb kedvvel mentem a Bátszi Motor standjához, hogy üdvözöljem a kedves ismerősöket. Ezúton is szeretném megköszönni Szikora Andrásnak és csapatának az önzetlen segítséget. Nélkülük nem ment volna.

Elindult a menet. Ismét ModiTwin kategóriában indultam, ahol ezúttal összesen hét nevező volt. A szabad edzésen még nem tudtam javítani, de aztán megtörtént a csoda: 12 másodperc alá mentem, hála Szabó Ákos tanácsának. Innen már kezdem felpörögni, volt sikerélmény. Kisebb technikai problémák akadtak közben, de mikor a második kvalifikációban megfutottam a legjobb időmet, na az volt az igazi löket: 11.73 mp a legjobb idő, amit elértem és ezzel az idővel már nem voltam utolsó!

Legalább úgy örültem, mintha világcsúcsot futottam volna. Na itt volt az a pont mikor már egyáltalán nem bántam meg, hogy elmentem ezen ahétvégén a versenyre. Tarkították a kunmadarasi eseményt az autósok gyorsulása és még kamion gyorsulás is volt. Az egész jól jött az eső után, így viszonylag hamar felszáradt a pálya. Volt drift verseny amit sajnos nem láttam, csak a nagy gumifüstöket, de azt jól hallottam, hogy a Dragacs elnevezésű autó csúcsot ment, az eredménye 7.81 mp és 305 km/h.

Eljött a döntök ideje. A kategóriámban a véletlenek és a kiesések miatt (két motor tönkrement, egy pedig haza) végül négyen maradtunk az elődöntőben. Mivel mind a négyen bye futamot mentünk, így mindenki középdöntős lett. Megkaptam ellenfélnek az egyik legjobb versenyzőt. Ez még nem is lett volna baj, mert egy jó küzdelemben kikapni nem szégyen, de e helyett a rajtot követően úgy megcsúszott a motor hátulja, hogy egy enyhe infarktust estem át és bizony ezzel elrontottam az egészet.

Mivel már nem volt sok a végéig így elhatároztam, hogy megvárom a díjkiosztót. Addig jót beszélgettem Mártival a Bátszi Motornál. Elkezdődött a díjkiosztó és ekkor vált a legrosszabb napból a legjobb! Kaptam egy különdíjat Faragó Fruzsinával együtt, merthogy ketten voltunk csak lányok az egész mezőnyben. Ő a 600-as kategóriában indult.

Szerettem volna egy kis riportot készíteni Matusik Andival, de sajnos nem volt ott és nem tudtam megkérdezni, hogy miért nem versenyzik és miért nem láttuk május elsején sem rajthoz állni.

Kunmadaras most sem csalódtam. Szuper volt mint mindig! Augusztusban találkozunk!kunmadar 2013 junius 1kunmadar 2013 junius 2kunmadar 2013 junius 4kunmadar 2013 junius 5kunmadar 2013 junius 6kunmadar 2013 junius 7kunmadar 2013 junius 8kunmadar 2013 junius 9kunmadar 2013 junius 10kunmadar 2013 junius 11kunmadar 2013 junius 12kunmadar 2013 junius 13kunmadar 2013 junius 14kunmadar 2013 junius 15kunmadar 2013 junius 16kunmadar 2013 junius 17kunmadar 2013 junius 18kunmadar 2013 junius 3

 kunmadar 2013 junius heni2

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 szavazás
A cikk értékelése
Feliratkozás
Értesítés
guest
0 hozzászólás
Inline visszajelzések
Összes hozzászólás
0
Kíváncsiak vagyunk a véleményedre. Szólj hozzá!x
()
x